تاریخ انتشار : دوشنبه 8 نوامبر 2021 - 22:48
کد خبر : 81237

مصرف بالای آب عامل کمبود یا قطع آب در برخی از شهرهای مازندران

مصرف بالای آب عامل کمبود یا قطع آب در برخی از شهرهای مازندران

ایسنا/مازندران مدیرعامل آبفامازندران گفت:مصرف بالای آب در پیک مصرف باعث کمبود و یا قطع آب در برخی از شهرها می شود. بهزاد برارزاده با اشاره به اینکه مازندران  نیز همچون سایر استان های کشور با پدیده کمبود آب مواجه است، افزود: کاهش نزولات جوی و گرمای هوا باعث افت ذخایر منابع آبی، ایجاد پدیده خشکسالی و

مصرف بالای آب عامل کمبود یا قطع آب در برخی از شهرهای مازندران

ایسنا/مازندران مدیرعامل آبفامازندران گفت:مصرف بالای آب در پیک مصرف باعث کمبود و یا قطع آب در برخی از شهرها می شود.

بهزاد برارزاده با اشاره به اینکه مازندران  نیز همچون سایر استان های کشور با پدیده کمبود آب مواجه است، افزود: کاهش نزولات جوی و گرمای هوا باعث افت ذخایر منابع آبی، ایجاد پدیده خشکسالی و کمبود آب در برخی از شهرها و روستاهای مازندران  شده است.
وی ادامه داد: علاوه بر تلاش همکاران ما در تامین آب شرب، از مشترکین تقاضا داریم در این شرایط خاص، آب را بیهوده هدر ندهند و از مصارف غیرضروری همچون شست وشوی جلوی درب منازل و مغازه ها، خودرو و آبیاری باغات و باغچه ها با آب شرب خودداری کرده و با استفاده از شیرآلات کاهنده در مصرف آب صرفه جویی نمایند.
مدیرعامل آبفامازندران با تاکید بر اینکه مدیریت مصرف و صرفه جویی به معنای عدم استفاده از آب نیست، خاطرنشان کرد: هم استانی های عزیز تقاضا می کنیم تنها با ۱۵ تا ۲۰ درصد صرفه جویی در مصرف آب همکاران ما را در گذر از تنش آبی یاری  رسانند.
وی، تصریح کرد: صرفه جویی کار سخت و پیچیده ای نیست و به راحتی در امورات روزمره قابل اجراست.
برارزاده با بیان اینکه در ایام تعطیل و تابستان  در شهرهای ساحلی و برخی روستاهای استان با افزایش مسافر و جمعیت سیار مواجه هستیم که تامین آب شرب این افراد نیز بر عهده شرکت آب وفاضلاب  است، افزود: آب شرب سالم و بهداشتی به سختی  و هزینه بسیار به دست می آید و دراختیار مشترکین قرار می گیرد بنابراین انتظار می رود به پاس تلاش های همکاران ما، مردم عزیز آب را بیهوده هدر ندهند و از آن به عنوان کالای بارارزش که جایگزینی ندارد ، استفاده کنند.
برارزاده، با بیان اینکه ۵۸ شهر و ۱۶۷۸ روستا تحت پوشش خدمات آبرسانی این شرکت قرار دارد، گفت: مصرف بالای آب در پیک مصرف باعث کمبود و یا قطع آب در برخی از شهرها می شود.
به گزارش روابط عمومی آب وفاضلاب استان مازندران،مدیرعامل آبفامازندران خاطرنشان کرد: مشترکین می توانند موارد شکستگی و یا هدر رفت آب را به سامانه ۱۲۲ اطلاع دهند تا همکاران ما برای بررسی علت و رفع آن اقدم نمایند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها