تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اکتبر 2021 - 22:14
کد خبر : 17025

معرفی تخصصی رادیولوژی

معرفی تخصصی رادیولوژی

انجمن‌های علمی دانشجویی پزشکی رفسنجان و شیراز چهارمین جلسه MedExperts را برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، رادیولوژی، به عنوان رشته‌ای با استرس کم شناخته شده و به واسطه ارتباط کمتر با بیماران و شرایط کاری خاص خود از علاقه‌مندان بسیاری در بین دانشجویان پزشکی و پزشکان برخوردار است. در این جلسه به مواردی

معرفی تخصصی رادیولوژی

انجمن‌های علمی دانشجویی پزشکی رفسنجان و شیراز چهارمین جلسه MedExperts را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، رادیولوژی، به عنوان رشته‌ای با استرس کم شناخته شده و به واسطه ارتباط کمتر با بیماران و شرایط کاری خاص خود از علاقه‌مندان بسیاری در بین دانشجویان پزشکی و پزشکان برخوردار است.
در این جلسه به مواردی همچون معرفی کامل این تخصص به همراه بررسی چالش‌ها و مزیت‌های آن، معرفی مهارت‌های لازم برای عملکرد موفق در این تخصص، پاسخ به این پرسش که این تخصص برای چه افرادی مناسب و برای چه افرادی نامناسب است؟، بررسی شرایط زندگی خارج از بیمارستان و تاثیرات زندگی کاری متخصصان این رشته بر شرایط زندگی خارج از بیمارستان و بررسی چرایی میل اکثریت پزشکان به این رشته و درآمد آن پرداخته می‌شود.
این برنامه با حضور دکتر علیرضا راسخی ـ متخصص رادیولوژی و فلوشیپ فوق تخصصی اینترونشنال رادیولوژی، ششم خرداد ساعت ۱۷ در بستر اسکای‌روم برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شناسه @Maryam_znd۷۹ پیام دهند.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها