تاریخ انتشار : جمعه 22 اکتبر 2021 - 20:31
کد خبر : 10257

مقاومت فلسطینی‌ها زمینه‌ساز پیروزی‌های بزرگ در آینده است

مقاومت فلسطینی‌ها زمینه‌ساز پیروزی‌های بزرگ در آینده است

ایسنا/زنجان کارشناس دینی گفت: مقاومت فلسطینی‌ها در جنگ ۱۱ روزه، زمینه‌ساز پیروزی‌های بزرگ در آینده است. حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، به جنگ ۱۱ روزه غزه و آتش‌بس بین رژیم غاصب صهیونیستی و محور مقاومت اشاره کرد و یادآور شد: جنبش حزب‌الله لبنان در پیامی، پیروزی گروه‌های مقاومت فلسطین در نبرد شمشیر قدس را تبریک

مقاومت فلسطینی‌ها زمینه‌ساز پیروزی‌های بزرگ در آینده است

ایسنا/زنجان کارشناس دینی گفت: مقاومت فلسطینی‌ها در جنگ ۱۱ روزه، زمینه‌ساز پیروزی‌های بزرگ در آینده است.

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، به جنگ ۱۱ روزه غزه و آتش‌بس بین رژیم غاصب صهیونیستی و محور مقاومت اشاره کرد و یادآور شد: جنبش حزب‌الله لبنان در پیامی، پیروزی گروه‌های مقاومت فلسطین در نبرد شمشیر قدس را تبریک گفته و افزودند: مقاومت در این مرحله، مرحله قهرمانی تقابل بود و معادلات پیشین دشمن را که با آهن و آتش و قتل‌عام سعی بر تثبیت آن داشت، در هم شکستند.

وی با یادآوری اینکه مقاومت در مرحله سلحشوری، قواعد جدیدی ایجاد کرد که برای پیروزی بزرگ آینده زمینه‌سازی خواهد کرد، ادامه داد: مقاومت در مرحله قهرمانی، به آرمان فلسطین بار دیگر حیات بخشید و به امیدی برای مردم مستضعف جهان مبدل گشت.

امام‌ جمعه ابهر با تاکید بر اینکه پیروزی امروز، بازتابی راهبردی، سیاسی و فرهنگی در آینده نبردهای منطقه خواهد داشت، عنوان کرد: مقاومت در برابر اسرائیل که حمایت قدرت‌های جهانی را به همراه داشت، ثابت کرد که مقاومت در مسیر پیروزی، آزادی و کرامت در برابر دشمن دست برتر را دارد و نشان داد که اسرائیل، این غده سرطانی جنایتکار، سست‌تر از خانه عنکبوت است.

رحیمی با تاکید بر اینکه مردم فلسطین تنها نیستند و مسلمانان دنیا به حمایت از مردم مظلوم فلسطین ادامه خواهند داد، بیان کرد: استکبار جهانی باید از حمایت رژیم صهیونیستی دست بردارد و اجازه دهد مردم فلسطین، خود کشورشان را اداره کنند.

وی با تاکید بر این مطلب که بدون شک امروز مقاومت همه جانبه مردم فلسطین در برابر زورگویی‌ها و تجاوزات رژیم کودک‌کش صهیونیستی نتیجه داده و این رژیم را مستأصل و درمانده کرده است، خاطرنشان کرد: مردم دنیا شک نداشته باشند که پیش‌بینی رهبری معظم انقلاب در خصوص از بین رفتن رژیم صهیونیستی محقق خواهد شد و پیروزی نهایی با مردم مقاوم و مظلوم فلسطین خواهد بود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها