تاریخ انتشار : یکشنبه 28 نوامبر 2021 - 22:37
کد خبر : 129057

ممنوعیت دپوی کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان در مراکز غیرمجاز

ممنوعیت دپوی کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان در مراکز غیرمجاز

با دستور رئیس کل دادگستری گلستان دپو و توزیع کمک های مردمی در مراکز غیرمجاز ممنوع است. به گزارش ایسنا، هادی هاشمیان گفت: همه کمک‌های مردمی در گمیشان توسط هلال احمر جمع آوری و پس از صورت برداری با کمک معتمدان محلی بین سیل زدگان این شهرستان توزیع می شود. وی گفت: کسانی که خودشان

ممنوعیت دپوی کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان در مراکز غیرمجاز

با دستور رئیس کل دادگستری گلستان دپو و توزیع کمک های مردمی در مراکز غیرمجاز ممنوع است.

به گزارش ایسنا، هادی هاشمیان گفت: همه کمک‌های مردمی در گمیشان توسط هلال احمر جمع آوری و پس از صورت برداری با کمک معتمدان محلی بین سیل زدگان این شهرستان توزیع می شود.

وی گفت: کسانی که خودشان قصد توزیع اقلام بین سیل زدگان را دارند باید به هلال احمر مراجعه و با هماهنگی و راهنمایی داوطلبان این جمعیت، کمک ها را توزیع کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در 24 ساعت گذشته 40 تن انواع کالا و اقلام کمک های مردمی که در مراکز غیرمجاز دپو شده بود جمع آوری و به پایگاه هلال احمر گمیشان انتقال یافت تا پس از صورت برداری بین مردم توزیع شود.

هاشمیان افزود: در گمیشان مردم در اقدامی تحسین برانگیز ،کالاها و کمک های مردمی مازاد بر نیاز خود را برای توزیع بین خانواده هایی که شاید کمتر کمک دریافت کرده باشند به پایگاه هلال احمر این شهر تحویل دادند.

وی افزود: 5 نفر از کارکنان دادگستری گمیشان به عنوان نماینده دادستان بر کلیه مراحل تهیه و توزیع کمک های مردمی نظارت می کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان با قدردانی از همدلی و همراهی مردم برای کمک به سیل زدگان از آنان خواست، برای توزیع مساوی کمک ها بین خانواده های گرفتار سیلاب و جلوگیری از ازدحام در مناطق سیل زده، کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به هلال احمر یا کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل دهند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها