تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 دسامبر 2021 - 17:44
کد خبر : 180997

منابع لبنانی: حریری دربرابر عون و جریان آزاد ملی انعطاف به خرج نمی‌دهد

منابع لبنانی: حریری دربرابر عون و جریان آزاد ملی انعطاف به خرج نمی‌دهد

منابع لبنانی اعلام کردند که دیدار اخیر رئیس‌جمهوری و نخست‌وزیر مکلف این کشور هرگونه امکان تشکیل قریب الوقوع دولت را از بین برد. به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه المنار، منابع آگاه اعلام کردند، دیدار اخیر بین میشل عون، رئیس‌جمهور لبنان و سعد حریری، نخست‌وزیر مکلف به هیچ نتیجه‌ای ختم نشد و هرگونه امکان

منابع لبنانی: حریری دربرابر عون و جریان آزاد ملی انعطاف به خرج نمی‌دهد

منابع لبنانی اعلام کردند که دیدار اخیر رئیس‌جمهوری و نخست‌وزیر مکلف این کشور هرگونه امکان تشکیل قریب الوقوع دولت را از بین برد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه المنار، منابع آگاه اعلام کردند، دیدار اخیر بین میشل عون، رئیس‌جمهور لبنان و سعد حریری، نخست‌وزیر مکلف به هیچ نتیجه‌ای ختم نشد و هرگونه امکان تشکیل قریب الوقوع دولت را از بین برد.

این منابع اعلام کردند، فرانسوی‌ها بر طرف‌های ذیربط فشار می‌آورند تا از خواسته دولتی با ۲۰ وزیر که شش پست وزارتی سهم رئیس‌جمهوری باشد، کوتاه بیایند. مشکل تشکیل دولت در ظاهر داخلی است اما در باطن یک بعد خارجی نیز دارد.

این منابع تأکید کردند، مساله این نیست که حریری به هیچ وجه انعطاف‌پذیر نیست مساله این است که در مقابل میشل عون و جریان آزاد ملی انعطاف به خرج نمی‌دهد. عدم تشکیل دولت تنها برای رئیس‌جمهوری و جریان آزاد ملی آسیب نیست بلکه برای حریری نیز یک مشکل و آسیب است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها