تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دسامبر 2021 - 15:56
کد خبر : 145231

منتخبان بخش پوستر جشنواره خانه بهار مشهد ۱۴۰۰ اعلام شدند

منتخبان بخش پوستر جشنواره خانه بهار مشهد ۱۴۰۰ اعلام شدند

ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از اعلام منتخبان بخش پوستر جشنواره خانه بهار مشهد ۱۴۰۰ خبر داد. صدرا یوسفی با اعلام این خبر، اظهار کرد: بخش پوستر جشنواره هنرهای شهری «خانه بهار مشهد؛ ۱۴۰۰» که با سه موضوع «مشهد پایتخت معنوی ایران»، «مشهد شهر ادبیات» و «مشهد شهر گفت‌وگو» برگزار شده

منتخبان بخش پوستر جشنواره خانه بهار مشهد ۱۴۰۰ اعلام شدند

ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از اعلام منتخبان بخش پوستر جشنواره خانه بهار مشهد ۱۴۰۰ خبر داد.

صدرا یوسفی با اعلام این خبر، اظهار کرد: بخش پوستر جشنواره هنرهای شهری «خانه بهار مشهد؛ ۱۴۰۰» که با سه موضوع «مشهد پایتخت معنوی ایران»، «مشهد شهر ادبیات» و «مشهد شهر گفت‌وگو» برگزار شده بود، منتخبان خود را شناخت.

وی ادامه داد: پس از انتشار فراخوان بخش پوستر جشنواره هنرهای شهری «خانه بهار مشهد؛ ۱۴۰۰» تعداد ۱۱۰ هنرمند از اقصی‌نقاط کشور اقدام به ارسال ۲۷۴ اثر به دبیرخانه این جشنواره کردند که با تصمیم هیأت داوران سه اثر به صورت مشترک به عنوان اثر برگزیده معرفی شدند. بدین ترتیب لوح تقدیر اثر برگزیده به ترتیب حروف الفبا به ساره ارباب‌معروف از تهران، مصطفی برجی از قم و مسعود شاکری از مشهد تعلق گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، یوسفی تصریح کرد: همچنین میلاد شعبانی، ناهید جلالیان فرد، داود صفری، محمدرضا آراسته شورابی، ارشیا شایسته تبار، رضوان جهانی، محمد متولی، غزاله عرفانی خانه قاهی، بهروز شریفی و مریم جعفری شایسته تقدیر شناخته شدند.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با اشاره به اهمیت این هنر، بیان کرد: پوستر، وسیله‌ای برای ارتباط بین پیام‌دهنده و پیام‌گیرنده است و اهمیت این وسیله بیشتر از این جهت است که در کوتاهترین زمان در عین اختصار کلام، بهترین پیام و تأثیر را روی تعداد زیادی بیننده بر جای می‌گذارد. پوستر همواره نقش متفاوتی در هنر بازی می‌کند و شاید اصلی‌ترین تفاوت پوستر با دیگر بخش‌های هنرهای تجسمی در نوع بیان و کارکرد آن باشد. البته می‌توان نام عمومی‌ترین و شاید مردمی‌ترین بخش از هنرهای تجسمی را نیز به آن اطلاق کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها