تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اکتبر 2021 - 23:21
کد خبر : 17803

مهارت‌آموزی و کادرسازی نیروهای بومی در فعالیت‌ها

مهارت‌آموزی و کادرسازی نیروهای بومی در فعالیت‌ها

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: در فعالیت‌های عمرانی و ساخت منازل مسکونی برای محرومان سیستان‌وبلوچستان، مهارت آموزی به افراد بومی و نیروسازی از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. به گزارش ایسنا آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار ابوذر رونده مسئول گروه جهادی بنیاد خدمت رسانی محرومین استان کرمانشاه گفت:

مهارت‌آموزی و کادرسازی نیروهای بومی در فعالیت‌ها

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: در فعالیت‌های عمرانی و ساخت منازل مسکونی برای محرومان سیستان‌وبلوچستان، مهارت آموزی به افراد بومی و نیروسازی از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایسنا آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار ابوذر رونده مسئول گروه جهادی بنیاد خدمت رسانی محرومین استان کرمانشاه گفت: در فعالیت های عمرانی و ساخت منازل مسکونی برای محرومان سیستان‌وبلوچستان، مهارت آموزی به افراد بومی و نیروسازی از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه زاهدان ماهیت اصلی فعالیت‌های عمرانی و رسیدگی به محرومان را نوعی کار فرهنگی عنوان کرد و افزود: نیاز است تا در فعالیت‌های عمرانی و رسیدگی به محرومان، پیوست فرهنگی وجود داشته باشد تا مردم امیدوار و دلداده به نظام باشند.

آیت‌الله محامی بیان داشت: پیوند خوردن کارهای کوچک و تداوم آن می تواند عامل تشکیل شبکه هایی گسترده شود و باید با کادرسازی و پرورش افراد شایسته به دنبال رشد کمی و کیفی فعالیت های جهادی و مردمی در سطح استان باشیم.

وی ادامه داد: وظیفه ما در لباس روحانیت و فارغ از جایگاه حقوقی، تشویق، همکاری و خط دهی افراد برای حضور گسترده و موثر در فعالیت های مردمی و جهادی است.

همچنین در ابتدای این دیدار ابوذر رونده مسئول گروه جهادی بنیاد خدمت رسانی محرومین استان کرمانشاه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این گروه جهادی در سیستان‌وبلوچستان گفت: ساخت ۷۷ واحد واحد مسکونی روستایی برای محرومان جنوب استان و ارائه آموزش و مهارت افزایی به مردم منطقه جزء مهمترین فعالیت های این گروه جهادی در سیستان‌وبلوچستان بوده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها