تاریخ انتشار : دوشنبه 1 نوامبر 2021 - 22:19
کد خبر : 69082

مهم برای ما حال خوش فوتبال است

مهم برای ما حال خوش فوتبال است

  سخنگوی فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه سه باشگاه سپاهان، فولاد اهواز و گل‌گهر سیرجان مجوز حرفه‌ای برای فعالیت خود دریافت کرده‌اند، گفت: پرسپولیس و استقلال با مهلت سه ماهه مجوز مشروط برای ادامه فعالیت دریافت کرده‌اند. حسین شریفی ظهر امروز (۱۰ آبان ماه) در حاشیه مجمع عمومی هیئت فوتبال استان زنجان برای انتخاب

مهم برای ما حال خوش فوتبال است

  سخنگوی فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه سه باشگاه سپاهان، فولاد اهواز و گل‌گهر سیرجان مجوز حرفه‌ای برای فعالیت خود دریافت کرده‌اند، گفت: پرسپولیس و استقلال با مهلت سه ماهه مجوز مشروط برای ادامه فعالیت دریافت کرده‌اند.

حسین شریفی ظهر امروز (۱۰ آبان ماه) در حاشیه مجمع عمومی هیئت فوتبال استان زنجان برای انتخاب رئیس این هیئت، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: داشتن فوتبال حرفه‌ای نیازمند فراهم شدن الزاماتی است که فدراسیون نیز پیگیر این مسائل است. البته در ادوار مختلف مواردی مطرح شده که باشگاه‌ها باید این نکات را رعایت کنند تا در کورس رقابت‌های آسیایی باشند و فدراسیون در این رابطه اجازه دخالت ندارد.
وی به تمایل فدراسیون فوتبال برای واگذاری امور لیگ به خود باشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: برنامه رئیس فدراسیون در این راستا تدوین شده است و در این رابطه بر انجام این کار تاکید داریم ولی نکته‌ای که باید به آن توجه داشت، درست انجام شدن کار است؛ نباید به‌گونه‌ای شود که باشگاهی وارد میدان شده و در میانه راه کار را رها کند.
سخنگوی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: برای فدراسیون فوتبال رنگ‌ها معنایی ندارد و به همه تیم‌ها در فدراسیون با یک نگاه توجه می‌شود. مهم برای ما حال خوش فوتبال است.
این مسئول در ادامه با اشاره به حواشی پیش آمده در رابطه با برگزاری انتخابات هئیت فوتبال زنجان، تصریح کرد: تاخیر در برگزاری انتخابات مربوط به وجود پرونده در دیوان عدالت اداری بود و منتظر صدور حکم بودیم که بعد از اینکه این اتفاق افتاد، بلافاصله مقدمات برگزاری انتخاب را فراهم کردیم.
فدراسیون برخورد قهری با خبرنگاران را برنمی‌تابد
وی همچنین در پاسخ به اعتراض خبرنگاران زنجان از نحوه برخورد با آنها در این جلسه و عنوان این مطلب که مسئولان فدراسیون خواستار ممانعت از حضور آنها در سالن اصلی شده‌اند، گفت: فدراسیون فوتبال هیچ منع و محدودیتی برای فعالیت رسانه‌ها در حوزه کاری خود قرار نداده و معتقدیم با حضور رسانه‌ها شاهد فوتبالی پویا در کشور خواهیم بود؛ اگر فردی در هئیت زنجان رفتار خود را به ما نسبت داده با آن فرد برخورد خواهیم کرد.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها