تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دسامبر 2021 - 18:34
کد خبر : 154473

نامزدی ۳۱ داوطلب برای عضویت در هیئت مدیره شرکت سهام عدالت استان ایلام

نامزدی ۳۱ داوطلب برای عضویت در هیئت مدیره شرکت سهام عدالت استان ایلام

ایسنا/ایلام مدیرکل اقتصادی و دارایی ایلام گفت: انتخابات شرکت‌های مجامع و استانی سهام عدالت ۲۳ اسفند برگزار می‌شود. «قدرت‌الله فیض‌الهی» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در مجموع ۳۱ نفر از استان برای انتخابات شرکت‌های مجامع و شرکت‌های استانی سهام عدالت ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد داوطلب، ۱۰ نفر عضو هیات علمی دانشگاه

نامزدی ۳۱ داوطلب برای عضویت در هیئت مدیره شرکت سهام عدالت استان ایلام

ایسنا/ایلام مدیرکل اقتصادی و دارایی ایلام گفت: انتخابات شرکت‌های مجامع و استانی سهام عدالت ۲۳ اسفند برگزار می‌شود.

«قدرت‌الله فیض‌الهی» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در مجموع ۳۱ نفر از استان برای انتخابات شرکت‌های مجامع و شرکت‌های استانی سهام عدالت ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد داوطلب، ۱۰ نفر عضو هیات علمی دانشگاه و مابقی از بین بازنشستگان و فعالان اقتصادی و مشاغل آزاد هستند.

وی از برگزاری انتخابات شرکت‌های مجامع و شرکت‌های استانی سهام عدالت در ۲۱ اسفندماه خبر داد و تصریح کرد: در این انتخابات سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب و کد بورسی سجام را دریافت کرده‌اند، حق مشارکت و انتخاب هیات مدیره را دارند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام گفت: از طریق تلفن‌های همراه یک پیامک به دارندگان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند ارسال شده است.

فیض‌الهی با بیان اینکه استان‌هایی اجازه برگزاری انتخابات را دارند که حدنصاب دریافت کد بورسی دارندگان سهام عدالت به ۵۰ درصد برسد که این رقم در استان ایلام به بیش از ۶۲ درصد است.

وی تصریح کرد: انتخابات شرکت‌های مجامع و شرکت‌های سهام عدالت ۲۳ اسفندماه همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود و دارندگان کد بورسی سجام از طریق همان درگاه اینترنتی که کد را دریافت کرده‌اند می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها