تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 آگوست 2021 - 14:41
کد خبر : 2042

ناپایداری‌های موقت جوی در شرق و جنوب استان بوشهر

ناپایداری‌های موقت جوی در شرق و جنوب استان بوشهر

 کارشناس هواشناسی بوشهر گفت: امروز و فردا در برخی نواحی شرقی و بخش‌هایی از جنوب استان، احتمال رخداد ناپایداری‌های موقت جوی به‌صورت محلی دور از انتظار نیست. هادی سالاری اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد امروز و فردا در اغلب ساعات با وزش بادهای جنوبی، شرجی و رطوبت هوا در سطح استان

ناپایداری‌های موقت جوی در شرق و جنوب استان بوشهر

 کارشناس هواشناسی بوشهر گفت: امروز و فردا در برخی نواحی شرقی و بخش‌هایی از جنوب استان، احتمال رخداد ناپایداری‌های موقت جوی به‌صورت محلی دور از انتظار نیست.

هادی سالاری اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد امروز و فردا در اغلب ساعات با وزش بادهای جنوبی، شرجی و رطوبت هوا در سطح استان به‌طور نسبی افزایش خواهد یافت و در این مدت غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و در برخی از نقاط مه صبحگاهی، از پدیده های غالب در سطح استان خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت در برخی ساعات با رشد ابرهای همرفتی در برخی نواحی شرقی و بخش‌هایی از جنوب استان، احتمال رخداد ناپایداری‌های موقت جوی به‌صورت محلی دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: بر این اساس آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، در برخی نقاط افزایش ابر و احتمال وقوع رگبار پراکنده باران گاهی رعدو برق و وزش تند باد لحظه ایی و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی را شاهد خواهیم بود.

سالاری جهت وزش باد بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت و در هنگام ناپایداری جوی گاهی بیش از ۴۲ کیلومتردرساعت اعلام کرد.

وی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی متر خواهد بود.

این کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد:  فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۵۳ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۱۴:۰۳، مد دوم ساعت ۲۰:۳۹ و جزر دوم ساعت ۲۳:۳۲ خواهد بود.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها