تاریخ انتشار : شنبه 23 اکتبر 2021 - 19:28
کد خبر : 12538

نفوذ سامانه بارشی به گلستان/ پیش‌بینی بارشهای رگباری

نفوذ سامانه بارشی به گلستان/ پیش‌بینی بارشهای رگباری

ایسنا/گلستان مدیرکل هواشناسی گلستان از وقوع بارش‌های رگباری و رعدوبرق و کاهش دما از چهارشنبه تا پنجشنبه در سطح استان خبرداد. نوربخش داداشی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از بامداد فردا چهارشنبه ۵ خردادماه سامانه ناپایدار بارشی وارد استان می شود که پیامد آن در ابتدا وزش باد شدید و به‌تدریج رشد ابر همراه با

نفوذ سامانه بارشی به گلستان/ پیش‌بینی بارشهای رگباری

ایسنا/گلستان مدیرکل هواشناسی گلستان از وقوع بارش‌های رگباری و رعدوبرق و کاهش دما از چهارشنبه تا پنجشنبه در سطح استان خبرداد.

نوربخش داداشی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از بامداد فردا چهارشنبه ۵ خردادماه سامانه ناپایدار بارشی وارد استان می شود که پیامد آن در ابتدا وزش باد شدید و به‌تدریج رشد ابر همراه با رعدوبرق در نواحی کوهپایه‌ای و کوهستانی و در ادامه تمامی گستره استان خواهد بود.

وی افزود: طی مدت فعالیت این سامانه دمای هوا نیز بین ۸ تا ۱۰ درجه کاهش‌یافته و باعث خنک‌تر شدن هوا نسبت به روزهای قبل می‌شود.

مدیرکل هواشناسی گلستان با اشاره به اینکه فعالیت این سامانه تا پنجشنبه ادامه دارد، تصریح کرد: طی این مدت به علت وقوع بارش‌های نقطه‌ای سنگین، آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد کوهستانی پیش‌بینی شده است.

داداشی تأکید کرد: هم استانی‌های در مدت فعالیت این سامانه از نزدیک شدن به بستر رودخانه‌ها و همچنین ترددهای غیرضروری جاده‌ای خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها