تاریخ انتشار : شنبه 23 اکتبر 2021 - 19:59
کد خبر : 12712

نقشه مهندسی فرهنگی فارس به زودی رونمایی می‌شود

نقشه مهندسی فرهنگی فارس به زودی رونمایی می‌شود

ایسنا/فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از رونمایی نقشه مهندسی فرهنگی استان با محوریت سومین حرم اهل بیت (ع) در آینده‌ای نزدیک خبر داد. صابر سهرابی سه‌شنبه ۴ خرداد ماه در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: این نقشه با هدف معرفی بهتر حضرت شاهچراغ (ع) تدوین شده و یکی از

نقشه مهندسی فرهنگی فارس به زودی رونمایی می‌شود

ایسنا/فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از رونمایی نقشه مهندسی فرهنگی استان با محوریت سومین حرم اهل بیت (ع) در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

صابر سهرابی سه‌شنبه ۴ خرداد ماه در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: این نقشه با هدف معرفی بهتر حضرت شاهچراغ (ع) تدوین شده و یکی از محورهای اصلی آن این است که برنامه‌هایی در راستای معرفی حضرت شاهچراغ (ع) تهیه شود.

او افزود: راه‌اندازی بنیاد فرهنگ «امین ولایت» در دستور کار قرار گرفت و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آن را پیگیری کرد و در این خصوص برنامه‌هایی پیش بینی شده که بتواند حضرت شاهچراغ (ع) را معرفی کند.

سهرابی با اشاره به برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دهه کرامت گفت: جشنواره شعر رضوی و جشنواره عکس سومین حرم اهل بیت (ع) به میزبانی این اداره کل برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی شورای بزرگداشت دهه کرامت فارس نیز در این جلسه با بیان اینکه ۳۲ دستگاه اجرایی در استان برنامه ریزی برنامه‌های دهه کرامت را آغاز کرده‌اند، گفت: این اقدامات در قالب هشت کمیته در حال انجام است.

حجت‌الاسلام حسین امیدی با تاکید بر اینکه برنامه‌های مساجد با محوریت امام جماعت برگزار می‌شود، افزود: در اجرا کانون‌های مساجد و بسیج با هم همکاری و تعامل دارند و همه خود را مکلف به اجرای برنامه ایام دهه کرامت کرده‌اند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها