تاریخ انتشار : شنبه 23 اکتبر 2021 - 22:28
کد خبر : 13739

نمایشگاهی از تولیدات صنایع‌دستی در محل هتل هاله بانه برپا شد

نمایشگاهی از تولیدات صنایع‌دستی در محل هتل هاله بانه برپا شد

ایسنا/کردستان رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بانه از برپایی نمایشگاهی از تولیدات صنایع‌دستی این شهرستان در محل هتل پنج ستاره هاله خبر داد. سعداله رحیمی خواه روز سه شنبه 4 خرداد ماه 1400 در این خصوص گفت: در حاشیه همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری شهرستان بانه، نمایشگاهی از تولیدات صنایع دستی

نمایشگاهی از تولیدات صنایع‌دستی در محل هتل هاله بانه برپا شد

ایسنا/کردستان رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بانه از برپایی نمایشگاهی از تولیدات صنایع‌دستی این شهرستان در محل هتل پنج ستاره هاله خبر داد.

سعداله رحیمی خواه روز سه شنبه 4 خرداد ماه 1400 در این خصوص گفت: در حاشیه همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری شهرستان بانه، نمایشگاهی از تولیدات صنایع دستی این شهرستان در محل هتل هاله برپا شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بانه با اشاره به رکود شدید ناشی از ویروس کرونا در بخش های مختلف به ویژه صنایع دستی اظهار کرد: در این نمایشگاه رشته های هنرهای چوب، شالبافی، پستک‌بافی، البسه محلی و هنرسوخته نگاری به نمایش عموم گذاشته شد.

او ضمن قدردانی از شرکت هنرمندان بانه‌ای در این نمایشگاه افزود: تعداد ۴۰۰ قلم انواع صنایع‌دستی تولیدی هنرمندان شهرستان با هدف نمایش این آثار، شناخت و آشنایی بیشتر مهمانان و بازدید کنندگان با تولیدات و آثار هنری صنعتگران خلاق شهرستان، عرضه شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها