تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آگوست 2021 - 22:59
کد خبر : 1669

نماینده گیلان خواستار تامین امکانات درمانی برای بیماران کرونایی شد

نماینده گیلان خواستار تامین امکانات درمانی برای بیماران کرونایی شد

نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تعداد زیادی از همشهری های ما به دلیل کمبود تخت بیمارستانی و دستگاه اکسیژن ساز و سایر امکانات درمانی جان خود را از دست دادند. حسن محمدیاری در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر نیرو بیان کرد: اکنون در استان گیلان فصل

نماینده گیلان خواستار تامین امکانات درمانی برای بیماران کرونایی شد

نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تعداد زیادی از همشهری های ما به دلیل کمبود تخت بیمارستانی و دستگاه اکسیژن ساز و سایر امکانات درمانی جان خود را از دست دادند.

حسن محمدیاری در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر نیرو بیان کرد: اکنون در استان گیلان فصل برداشت شلتوک برنج است و به دلیل بارندگی زیاد نیاز است که شلتوک ها در کارخانه برنج کوبی خشک شوند، اما قطعی مکرر برق این کار را با اختلال مواجه کرده و ادامه دار شدن آن خسارات جبران ناپذیری به کشاورزان می زند.

وی در تذکری به وزیر بهداشت اظهار کرد: در استان گیلان ما با کمبود تخت اورژانسی و دستگاه های اکسیژن ساز مواجه هستیم. تعداد زیادی از همشهری های ما بخاطر کمبود امکانات از دست رفتند. لطفا رسیدگی کنید.

نماینده مردم تالش در مجلس در تذکری به وزیر ورزش بیان کرد: لازم است که وزیر ورزش و فدراسیون موضع خود را به طور روشن در خصوص رانت های موجود در این عرصه روشن کند. برخی از تیم های شهرستانی کم برخوردار به واسطه ناداوری ها ضرر کردند. از سوی دیگر مدال آوران المپیک نسبت به هشت سال پیش یک چهارم شده اند. باید به این موضوع رسیدگی شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها