تاریخ انتشار : شنبه 20 نوامبر 2021 - 23:03
کد خبر : 114508

هشدار مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آبگرفتگی معابر و احتمال وقوع سیلاب

هشدار مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آبگرفتگی معابر و احتمال وقوع سیلاب

مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه ورود سامانه بارشی جدید به استان به مسافران نوروزی هشدار داد. “وحید محمدی تبار” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنابر گزارشات دریافتی و با توجه به تعطیلی نوروز و مسافرت‌ها در جاده‌های مواصلاتی استان دستگاه‌های خدمات رسان و عضو شورای

هشدار مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آبگرفتگی معابر و احتمال وقوع سیلاب
مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه ورود سامانه بارشی جدید به استان به مسافران نوروزی هشدار داد.
“وحید محمدی تبار” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنابر گزارشات دریافتی و
با توجه به تعطیلی نوروز و مسافرت‌ها در جاده‌های مواصلاتی استان دستگاه‌های خدمات رسان و عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و هشت شهرستان‌ ضمن فعال سازی واحد‌های کشیک شبانه روزی، اقدامات و تمهیدات لازم را انجام دهند.
وی اظهارکرد: بر اساس گزارش و اخطاریه هواشناسی، بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی بیانگر ورود سامانه بارشی از روز یکشنبه تا بامداد چهارشنبه به جو استان بوده که به تدریج سبب بارش متناوب باران، در مناطق مستعد بارش برف(پاره‌ای از مناطق سردسیری و ارتفاعات مناطق گرمسیری)، تگرگ، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید خواهد شد.
مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بنابر این گزارش، اختلال و لغزندگی در تردد جاده‌ای و کوهستانی ناشی از کاهش دید افقی، طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ها، آبگرفتگی معابر عمومی با توجه به شدت و ماهیت برای بارش‌ها، احتمال آسیب به تأسیسات با توجه به وقوع رعد و برق بارش تگرگ و وزش باد شدید، دور از انتظار نیست.
محمدی تبار با اشاره به پیس بینی‌های اداره کل هواشناسی استان و اطلاعیه‌های سازمان مدیریت بحران کشور، تصریح کرد: اوج فعالیت این سیستم روز‌های دوشنبه و سه شنبه (پنجم و ششم فروردین ۱۳۹۸) است که احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیلها، کاهش دید افقی بالا خواهد بود.
وی در پایان اضافه کرد: هم استانی‌های عزیز و مسافرین و گردشگران ضمن رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدار‌ها تدابیر لازم را اتخاذ نمایند و حتی الامکان از مسافرت‌های غیرضروری خود داری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها