تاریخ انتشار : شنبه 23 اکتبر 2021 - 15:00
کد خبر : 11894

هفتمین مرحله از رزمایش احسان و همدلی با اهدای ۵۰۰ هزار بسته پروتئینی

هفتمین مرحله از رزمایش احسان و همدلی با اهدای ۵۰۰ هزار بسته پروتئینی

عکس تزیینی است معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام از اهدای ۵۰۰ هزار بسته پروتئینی به نیازمندان و آسیب دیدگان بیماری کرونا خبر داد.  عسگری در مراسم آغاز مرحله هفتم رزمایش احسان و همدلی با اعلام خبر اهدای ۵۰۰ هزار بسته پروتئینی به نیازمندان و آسیب دیدگان بیماری کرونا گفت: با توجه به این که

هفتمین مرحله از رزمایش احسان و همدلی با اهدای ۵۰۰ هزار بسته پروتئینی
عکس تزیینی است

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام از اهدای ۵۰۰ هزار بسته پروتئینی به نیازمندان و آسیب دیدگان بیماری کرونا خبر داد.

 عسگری در مراسم آغاز مرحله هفتم رزمایش احسان و همدلی با اعلام خبر اهدای ۵۰۰ هزار بسته پروتئینی به نیازمندان و آسیب دیدگان بیماری کرونا گفت: با توجه به این که در رزمایش همدلی و احسان مخاطبان ما گروه‌های آسیب دیده از کرونا و به خصوص کودکان و خانم‌های باردار هستند در این مرحله برای رفع نیاز پروتئینی این عزیزان تلاش خواهیم کرد.

وی در خصوص نحوه‌ توزیع این بسته‌ها نیز گفت: در این مرحله همچون مراحل قبلی این رزمایش گروه‌های جهادی که ظرفیت همکاری در این خصوص را دارند شناسایی شده و بسته‌های پروتئینی برای توزیع در بین جامعه هدف در اختیار گروه‌های جهادی قرار داده شده است.

بر اساس گزارش ستاد اجرایی فرمان امام، تا کنون ۶ میلیون بسته معیتشی تحت عنوان شش مرحله‌ی رزمایش احسان و همدلی در سطح کشور از زمان شیوع کرونا توزیع شده است و مرحله‌ی هفتم در قالب بسته های پروتئینی شامل گوشت گوسفندی خواهد بود.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها