تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آگوست 2021 - 23:27
کد خبر : 1859

هنرستان شهرستان نورآباد مهر ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید

هنرستان شهرستان نورآباد مهر ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید

 مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس لرستان گفت: شهرستان نورآباد فاقد هنرستان است و ساخت این فضای آموزشی در حال حاضر ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که مهر ماه ۱۴۰۱ افتتاح خواهد شد. امیر غفوری‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پایان سال ۹۹، جشنواره خیرین مدرسه‌ساز به صورت مجازی در سالن اجلاس استانداری لرستان و

هنرستان شهرستان نورآباد مهر ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید

 مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس لرستان گفت: شهرستان نورآباد فاقد هنرستان است و ساخت این فضای آموزشی در حال حاضر ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که مهر ماه ۱۴۰۱ افتتاح خواهد شد.

امیر غفوری‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پایان سال ۹۹، جشنواره خیرین مدرسه‌ساز به صورت مجازی در سالن اجلاس استانداری لرستان و از خیرین تقدیر شد و در همان جلسه کمک‌های خوبی برای ساخت فضای آموزشی داشتیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم در شهریور ماه امسال همزمان عملیات اجرایی ۱۱ فضای آموزشی سه کلاسه را که با مدیرعامل بانک پاسارگاد کشور تفاهم‌نامه‌ای منعقد شده و در روند تعیین پیمانکار است را شروع کنیم،  ادامه داد:  ۲۵ میلیارد تومان هزینه ساخت این فضاهای آموزشی است که در قالب ۳۳ کلاس درس است که به صورت ۱۰۰ درصد خیری توسط بانک پاسارگاد انجام می‌شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس لرستان در ادامه در خصوص محرومیت‌زدایی در شهرستان دلفان گفت: دلفان یکی از شهرستان‌های هدف ما بود که متاسفانه به لحاظ سرانه آموزشی وضعیت خوبی نداشت که در سال گذشته و امسال خیرین را به سمت این منطقه گسیل دادیم.

غفوری‌نژاد اضافه کرد: در حال حاضر بیش از ۹۱ کلاس درس را در شهرستان دلفان در دست ساخت داریم که ساخت ۶۶ کلاس درس در سال ۹۹ را شروع کردیم که پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها قابل دفاع است.

وی بیان کرد: این درحالیست که در این چهاردهه فضای هنرستانی در شهرستان نورآباد نداشتیم و در حال حاضر هنرستان این منطقه با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال ساخت بوده که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان آغازشده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس لرستان یادآور شد: فضای هنرستانی شهرستان دلفان در مهر ۱۴۰۱ آماده افتتاح و بهره‌برداری خواهد بود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها