تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 نوامبر 2021 - 20:46
کد خبر : 96307

واکسیناسیون کرونا در بوشهر رکورد زد

واکسیناسیون کرونا در بوشهر رکورد زد

ایسنا/بوشهر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: بیشترین میزان واکسیناسیون نسبت به جمعیت در استان بوشهر با ۱۰ هزار نفر در روز دوشنبه در کشور ثبت شده است. دکتر عبدالمحمد خواجه ئیان اظهار کرد: در گروه سنی بالای ۶۰ سال در مجموع تا کنون ۷۱ درصد مردم استان واکسن را

واکسیناسیون کرونا در بوشهر رکورد زد

ایسنا/بوشهر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: بیشترین میزان واکسیناسیون نسبت به جمعیت در استان بوشهر با ۱۰ هزار نفر در روز دوشنبه در کشور ثبت شده است.

دکتر عبدالمحمد خواجه ئیان اظهار کرد: در گروه سنی بالای ۶۰ سال در مجموع تا کنون ۷۱ درصد مردم استان واکسن را دریافت کرده‌اند.

وی بیان کرد: واکسیناسیون گروه سنی بالای ۵۰ سال که از روز یکشنبه شروع شده است، خوشبختانه تا کنون ۵/۱۶ درصد از این افراد واکسینه شده‌اند که این روند همچنان ادامه دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در گروه  سنی ۵۰ سال به بالا  ۵۸ هزار نفر باقی مانده که پیش بینی شده که کمتر از ۱۰ روز دیگر این تعداد واکسینه خواهند شد و پس ازآن رده‌های پر خطر ادرات و گروه سنی بعد را شروع خواهیم کرد.

خواجه ئیان تصریح کرد: فرایند واکسیناسیون که از ۲۲ بهمن سال گذشته در استان شروع شده تا کنون با روند منظم و بدون هیچ گونه اعتراضی به این روش صورت گرفته است.

وی گفت: تقریبا تمام ظرفیت حوزه‌های بهداشت در بحث هر چه بیشتر و بهتر واکسیناسیون به‌کار برده شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر عوان کرد: اکنون در شهرستان‌های بوشهر و دشتستان مراکز دیگری در حال راه اندازی بوده که با همکاری بسیج جامعه پزشکی، شورای هماهنگی نیروی انسانی، فرمانداران ،شهرداران و ادارات مختلف در حال بهره برداری می‌باشد.

خواجه ئیان افزود: اکنون روزانه در بوشهر بالای ۲ هزار نفر واکسینه می شوند که بسیاری از گروه های پر خطر در رده سنی پایین‌تر در هفته آینده واکسینه خواهند شد.

وی  خاطر نشان کرد: میانگین رعایت پروتکل در فضای عمومی جامعه از ۶۰ درصد پایین‌تر و در ادارات رعایت ۸۰ درصد بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر بیان کرد: تا کنون ۲ هزار و ۵۸ مود بازرسی از صنوف انجام گرفته که ۱۹ مورد منجر به پلمب شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها