تاریخ انتشار : شنبه 21 آگوست 2021 - 21:07
کد خبر : 5343

ورزشگاه پوریای ولی ملایر محل تزریق واکسن شد/ ملایر مشکل تامین سرم ندارد

ورزشگاه پوریای ولی ملایر محل تزریق واکسن شد/ ملایر مشکل تامین سرم ندارد

 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر مطرح کرد: به منظور جلوگیری از ایجاد ازدحام در مراکز واکسیناسیون، یک مرکز با ۶ تیم مختص تزریق دُز دوم واکسن کرونا در ورزشگاه پوریای ولی واقع در میدان امیرکبیر، خیابان شهید حمزه لویی مستقر شده و همشهریان برای تزریق دُز دوم به این مرکز مراجعه کنند. دکتر

ورزشگاه پوریای ولی ملایر محل تزریق واکسن شد/ ملایر مشکل تامین سرم ندارد

 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر مطرح کرد: به منظور جلوگیری از ایجاد ازدحام در مراکز واکسیناسیون، یک مرکز با ۶ تیم مختص تزریق دُز دوم واکسن کرونا در ورزشگاه پوریای ولی واقع در میدان امیرکبیر، خیابان شهید حمزه لویی مستقر شده و همشهریان برای تزریق دُز دوم به این مرکز مراجعه کنند.

دکتر محسن ترکاشوند در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه ظرفیت بیمارستان ها در ملایر با توجه توانمندی بیمارستان ها است، اظهار کرد: خوشبختانه بیمارستان های ملایر با ظرفیت خوبی از نظر کادر درمانی، دارو و اکسیژن به بیماران خدمت رسانی می کنند و خوشبختانه موردی از معطل شدن بیمار برای سرم نداشتیم.

ترکاشوند با اشاره به اینکه سرم موجود در بیمارستان ها مختص بیماران بستری است، تصریح کرد: اگر بیماری بر اساس تجویز پزشک در بیمارستان به سرم نیاز داشته باشد، مشکلی در تامین سرم در بیمارستان نداریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود ۲۵۰ تا ۲۷۰ بیمار مبتلاء به کرونا در سه بیمارستان ملایر بستری هستند علاوه بر این حدود ۱۶۰ تا ۱۷۰ بیمار بصورت روزانه خدمات سرپایی تخصصی در بیمارستان ها دریافت می کنند.

ترکاشوند با تاکید بر اینکه تاکنون ۲۷ درصد جمعیت هدف شهرستان ملایر واکسینه شدند، گفت: طبق دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هر فردی که با کارت شناسایی و در گروه سنی تعریف شده به مراکز واکسیناسیون مراجعه کند، آن مرکز موظف است که واکسیناسیون این فرد را انجام دهد و فرقی نمی کند که فرد ساکن ملایر باشد یا ساکن شهر دیگری باشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر خاطر نشان کرد: به منظور جلوگیری از ایجاد ازدحام در مراکز واکسیناسیون، یک مرکز با ۶ تیم مختص تزریق دُز دوم واکسن کرونا در ورزشگاه پوریای ولی مستقر شده و همشهریان برای تزریق دُز دوم به این مرکز مراجعه کنند.

وی یادآور شد: تامین واکسن کرونا توسط سامانه کشوری است و با افزایش مصرف در روز در هر استان یا شهرستان، سهمیه آن استان افزایش می یابد پس مردم نگرانی در مورد تامین واکسن نداشته باشند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها