تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 آگوست 2021 - 14:22
کد خبر : 1968

وضعیت فوق بحرانی کرونا / 17 فوتی کرونایی در 24 ساعت گذشته در اردبیل

وضعیت فوق بحرانی کرونا / 17 فوتی کرونایی در 24 ساعت گذشته در اردبیل

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته 171 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و 17 نفر در اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند. شهرام حبیب‌زاده 28 مرداد در جمع خبرنگاران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته 171 بیمار جدید مبتلا

وضعیت فوق بحرانی کرونا / 17 فوتی کرونایی در 24 ساعت گذشته در اردبیل

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته 171 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و 17 نفر در اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

شهرام حبیب‌زاده 28 مرداد در جمع خبرنگاران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته 171 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و 17 نفر در اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

وی با افزود: مجموع واکسن تزریق شده در استان اردبیل در دو نوبت اول و دوم نیز 317 هزار و 52 واکسن بوده است که از این تعداد 258 هزار و 228 واکسن مربوط به نوبت اول و 58 هزار و 824 واکسن مربوط به نوبت دوم می‌باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ادامه داد: همچنین 149 بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب‌زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل 844 نفر است که از این تعداد 98 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه ICU قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل تاکید کرد: دسته‌گردانی و مراسمات عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در استان ممنوع است.

به گفته وی، هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، اصلاندوز، گرمی، مشگین‌شهر، سرعین و خلخال در وضعیت قرمز و شهرستان‌های بیله‌سوار، نمین، نیر و کوثر در وضعیت نارنجی قرار دارند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها