تاریخ انتشار : جمعه 22 اکتبر 2021 - 23:01
کد خبر : 10694

«پانی و سانی به جنگ کرونا می‌روند»

«پانی و سانی به جنگ کرونا می‌روند»

«پانی و سانی به جنگ کرونا می‌روند» نوشته فروغ طوفان منتشر شد.  به گزارش ایسنا، این کتاب با تصویرسازی اشرف‌سادات نصیری در ٢۴ صفحه و با شمارگان ١٠٠٠ نسخه در انتشارات براق وارد بازار کتاب کودک شده است. فروغ طوفان با اشاره به این‌که اثر جدیدش یک کتاب علمی – تخیلی است، گفت: قهرمانان این

«پانی و سانی به جنگ کرونا می‌روند»

«پانی و سانی به جنگ کرونا می‌روند» نوشته فروغ طوفان منتشر شد.

 به گزارش ایسنا، این کتاب با تصویرسازی اشرف‌سادات نصیری در ٢۴ صفحه و با شمارگان ١٠٠٠ نسخه در انتشارات براق وارد بازار کتاب کودک شده است.

فروغ طوفان با اشاره به این‌که اثر جدیدش یک کتاب علمی – تخیلی است، گفت: قهرمانان این داستان خواهر و برادری به نام پانی و سانی و کرمی با نام علمی «آیزینیا فتیدا» هستند. این کرم از زباله‌های تر  تغذیه می‌کند و کودی ‌که کمپوست نامیده شده و از طریق مدفوعش حاصل می‌شود، در کشاورزی بسیار کاربرد دارد.

او افزود: کرم این داستان توانایی دارد خودش را بزرگ کند و پانی و سانی پشت او بنشینند و به جاهای مختلف سفر کنند. روزی پانی و سانی تصمیم می‌گیرند نزد جوانی به اسم «نیک» بروند که تا حدی دارای قدرت جادویی است و دانسته‌هایش در حوزه محیط زیست است تا اطلاعاتی در مورد کرونا از او بگیرند.

این نویسنده در ادامه اظهار کرد: پانی و سانی و نیک و آیزینیا تصادفی با چند کودک و نوجوان آشنا می‌شوند و نیک هم توصیه‌های لازم در مورد پیشگیری از کرونا را به بچه‌ها آموزش می‌دهد. او به بچه‌ها می‌گوید کلمه کلیدی «فشم» را به خاطر داشته باشند. حروف «ف»، «ش» و «م» در این کلمه به ترتیب نشانه فاصله‌داشتن با افراد، شست‌وشوی دست‌ها و استفاده از ماسک است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها