تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دسامبر 2021 - 18:07
کد خبر : 178014

پایان فصل اول بهسازی و ایمن‌سازی موزه قلعه ‌فلک‌الافلاک

پایان فصل اول بهسازی و ایمن‌سازی موزه قلعه ‌فلک‌الافلاک

ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از پایان فصل اول بهسازی و ایمن‌سازی موزه قلعه‌ فلک‌الافلاک در شهر خرم‌آباد خبر داد. سید امین قاسمی ۲۸ بهمن‌ماه، اظهار کرد: معاون میراث‌فرهنگی این اداره‌کل در راستای ایمن‌سازی و بهسازی الکتریکال موزه قلعه ‌فلک‌الافلاک در سال ۹۷ مبادرت به تهیه این طرح کارشناسی کرده و پس از

پایان فصل اول بهسازی و ایمن‌سازی موزه قلعه ‌فلک‌الافلاک

ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از پایان فصل اول بهسازی و ایمن‌سازی موزه قلعه‌ فلک‌الافلاک در شهر خرم‌آباد خبر داد.

سید امین قاسمی ۲۸ بهمن‌ماه، اظهار کرد: معاون میراث‌فرهنگی این اداره‌کل در راستای ایمن‌سازی و بهسازی الکتریکال موزه قلعه ‌فلک‌الافلاک در سال ۹۷ مبادرت به تهیه این طرح کارشناسی کرده و پس از پایان یافتن طرح مذکور توسط اداره‌کل موزه‌های کشور تائید شده و آماده اجرا شده است.

وی با اشاره به رایزنی‌های صورت‌گرفته و تأمین اعتبار پروژه مذکور در سال‌جاری، تصریح کرد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان در راستای اجرای فاز اول ایمن‌سازی برق قلعه فلک‌الافلاک با مبلغی معادل پنج میلیارد ریال وارد عقد قرارداد با پیمانکار ذیصلاح شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان خاطرنشان کرد: قرارداد مربوطه به‌صورت مرحله به مرحله و طبق شرح خدمات ارائه شده، انجام گرفته که تاکنون فصل اول این پروژه به پایان رسیده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها