تاریخ انتشار : شنبه 23 اکتبر 2021 - 1:56
کد خبر : 11423

پایان مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی خراسان رضوی

پایان مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی استان خراسان رضوی جهت انتخاب تیم استان و حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد. رقابت‌های فیتنس چلنج برای اولین توسط فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در حال برگزاری است و قرار است تا با برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی، ملی پوشان این

پایان مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی استان خراسان رضوی جهت انتخاب تیم استان و حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

رقابت‌های فیتنس چلنج برای اولین توسط فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در حال برگزاری است و قرار است تا با برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی، ملی پوشان این رشته نیز به همراه سایر رشته‌ها به مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا اعزام شوند.

در استان خراسان رضوی مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان جهت انتخابی تیم استان بین نفرات برگزیده انجام شد. در این‌رقابت‌ها در بخش بانوان ۱۶ نفر به رقابت پرداختند که در پایان شیرین تولایی، شمیم یعقوبیان و جمیله نخلی نژاد به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

همچنین در بخش آقایان که با رقابت ۲۶ ورزشکار همراه بود، ایمان خاموشی، عرفان قزلی و مجید سلامت به ترتیب جایگاه اول تا سوم را از آن خود کردند. این ‌مسابقه‌ با سنجش ورزشکاران و انجام آیتم‌های بارفیکس، پرش روی جعبه، دیپ، بانج، شکم و برپی دویل پرس‌ برای انتخاب برگزیدگان انجام شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها