تاریخ انتشار : یکشنبه 14 نوامبر 2021 - 21:43
کد خبر : 91092

پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان صحرایی نهبندان آغاز شد

پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان صحرایی نهبندان آغاز شد

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: کلیه امکانات و تجهیزات لازم برای ارائه خدمات به بیماران در بیمارستان صحرایی نهبندان که در مجاورت اورژانس بیمارستان راه اندازی شده فراهم شده که امیدواریم خدمات خوب و مناسبی را بتوانیم به مردم در شهرستان نهبندان ارائه کنیم. محمد دهقانی، امروز شنبه 26 تیرماه در خصوص راه

پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان صحرایی نهبندان آغاز شد

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: کلیه امکانات و تجهیزات لازم برای ارائه خدمات به بیماران در بیمارستان صحرایی نهبندان که در مجاورت اورژانس بیمارستان راه اندازی شده فراهم شده که امیدواریم خدمات خوب و مناسبی را بتوانیم به مردم در شهرستان نهبندان ارائه کنیم.

محمد دهقانی، امروز شنبه 26 تیرماه در خصوص راه اندازی بیمارستان صحرایی در شهرستان نهبندان گفت: روز گذشته(جمعه  ۲۵ تیر ماه) با راه اندازی سیستم سرمایشی بیمارستان صحرایی در بیمارستان شهید آتشدست نهبندان، این بیمارستان راه اندازی و افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه از شب گذشته مازاد بیماران بیمارستان شهید آتشدست به بیمارستان صحرایی منتقل شدند، تصریح کرد: روز گذشته ۵۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان بستری بودند که ۱۳ بیمار بستری موقت بوده و دارو را دریافت و از بیمارستان خارج می شدند؛ بقیه موارد هم در بیمارستان بستری بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: لذا ظرفیت و گنجایش بیمارستان عملا تکمیل و ضروری بود که تمهیدی اندیشیده شود تا مازاد بیماران کرونایی در یک جای مناسبی بستری شوند که خوشبختانه با راه اندازی بیمارستان صحرایی این اتفاق افتاد.

وی افزود: کلیه امکانات و تجهیزات لازم برای ارائه خدمات به بیماران در بیمارستان صحرایی که در مجاورت اورژانس بیمارستان راه اندازی شده فراهم شده که امیدواریم خدمات خوب و مناسبی را بتوانیم به مردم در شهرستان نهبندان ارائه کنیم.

دهقانی خاطرنشان کرد: از مردم عزیز شهرستان نهبندان درخواست می کنم ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، کمک کنند که زودتر پیک کرونا در آنجا شکسته شود و شاهد کاهش بیماران بستری در  این شهرستان باشیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها