تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آگوست 2021 - 22:14
کد خبر : 1270

پذیرش زائر در زائرسراها و مهمان‌پذیرهای دولتی مشهد ممنوع شد

پذیرش زائر در زائرسراها و مهمان‌پذیرهای دولتی مشهد ممنوع شد

 در پی تشکیل قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای استان و به منظور نظارت و تدوین دستورالعمل‌های پیشگری از شیوع و گسترش بیماری کرونا، کمیته اماکن متبرکه و گردشگری به ریاست معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی تشکیل شد. معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در خصوص مصوبات کمیته اماکن متبرکه

پذیرش زائر در زائرسراها و مهمان‌پذیرهای دولتی مشهد ممنوع شد

 در پی تشکیل قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای استان و به منظور نظارت و تدوین دستورالعمل‌های پیشگری از شیوع و گسترش بیماری کرونا، کمیته اماکن متبرکه و گردشگری به ریاست معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی تشکیل شد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در خصوص مصوبات کمیته اماکن متبرکه و گردشگری قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا استان اظهار کرد: با توجه به وضعیت بحرانی مشهد، سعی نمودیم تصمیماتی را مصوب نماییم که شیوع بیماری را به حداقل رساند.

محمدصادق براتی ادامه داد: از جمله این تصمیمات ممنوعیت پذیرش زائران در زائرسراها و مهمانپذیرهای دولتی  است و مقرر شد با هرگونه فعالیت مراکز اقامتی غیر مجاز برخوردهای لازم به عمل آمده و با تشکیل گروه‌های مشترک بازرسی و نظارت بر حسن اجرای پروتکل‌های بهداشتی، نظارت کامل به عمل آید.

وی بر ضرورت کاهش سفر به مشهد تاکید کرد و گفت: یکی از تصمیمات این کمیته توقف کلیه اطلاع‌رسانی‌هایی است که در راستای جذب مسافر و گردشگر صورت می‌پذیرد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: به دلیل حساسیت موجود مقرر شده تمامی مراکز اقامتی بوم‌گردی در سطح استان از پذیرش مسافر و گردشگر خودداری نمایند. همچنین ارائه سرویس غذا توسط کلیه مراکز اقامتی به مهمانان غیر مقیم توسط این مراکز ممنوع است.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، براتی اضافه کرد: امیدوارم با تشکیل کمیته‌های تخصصی در قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا استان بتوانیم موفقیت‌های قابل توجهی را در زمینه کاهش ابتلاء به این بیماری منحوس داشته باشیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها