تاریخ انتشار : جمعه 10 دسامبر 2021 - 9:51
کد خبر : 157971

پرداخت تسهیلات ۶۰۰ میلیارد تومانی رونق تولید در استان سمنان

پرداخت تسهیلات ۶۰۰ میلیارد تومانی رونق تولید در استان سمنان

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تاکنون بیش از ۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید ۹۷ به صنایع استان پرداخت شده است . به گزارش ایسنا-منطقه سمنان، بهروز اسودی در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به ثبت نام ۱۶۸۲ واحد تولیدی در سامانه بهین یاب افزود: تا کنون حدود ۷ هزار میلیارد ریال

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تاکنون بیش از ۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید ۹۷ به صنایع استان پرداخت شده است .

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان، بهروز اسودی در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به ثبت نام ۱۶۸۲ واحد تولیدی در سامانه بهین یاب افزود: تا کنون حدود ۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات به ۵۱۵ واحد تولیدی استان پرداخت شده است .

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ضمن ارائه گزارشی از پرداخت تسهیلات رونق تولید سال ۹۷ افزود: از این تعداد ، ۱۰۹ واحد به ارزش ۶۱۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۴۰۶ واحد به ارزش ۸۷۳ میلیارد ریال نیز مربوط به بخش کشاورزی است .

وی افزود: در جلسات کمیته بررسی تسهیلات و تامین مالی بنگاه های تولیدی استان پرونده ۱۰۲۷ واحد تولیدی متقاضی تسهیلات بررسی و جهت دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده است و در این نشست نیز با تصمیم اعضای کارگروه با معرفی ۲ واحد تولیدی دیگر به بانکهای عامل جهت دریافت تسهیلات به رقم ۳۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۵ نفر موافقت شد .

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان همچنین از بررسی مشکلات ۷۲۶ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات این کارگروه خبر داد و تصریح کرد: در آخرین دستور کار این جلسه مشکلات بانکی سه واحد تولیدی الگانت ، قصر شیرین شکلات و فنرلول ایران و سه واحد گردشگری بررسی  و درجهت رفع موانع پیش رو تصمیم گیری شد .

اسودی در پایان با اشاره به تحلیل فراوانی مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان خاطرنشان کرد: در جلسات این کارگروه و در جهت رفع موانع تولید استان سمنان ۱۶۵۹ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است که ۷۳ درصد از این مصوبات اجرایی شده است .

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها