تاریخ انتشار : شنبه 23 اکتبر 2021 - 21:03
کد خبر : 12997

پلتیکو: نشست پوتین-بایدن احتمالا ماه ژوئن در ژنو برگزار می شود

پلتیکو: نشست پوتین-بایدن احتمالا ماه ژوئن در ژنو برگزار می شود

پایگاه پلتیکو به نقل از یک مقام آگاه آمریکایی گزارش کرد، ولادیمیر پوتین و جو بایدن احتمالا اولین نشستشان را ماه آینده میلادی در شهر ژنو سوئیس برگزار می کنند. به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش پلتیکو، هنوز تاریخ دقیق این نشست مهم مشخص نشده است. این رسانه متذکر شد که انتظار می رود روسای

پلتیکو: نشست پوتین-بایدن احتمالا ماه ژوئن در ژنو  برگزار می شود

پایگاه پلتیکو به نقل از یک مقام آگاه آمریکایی گزارش کرد، ولادیمیر پوتین و جو بایدن احتمالا اولین نشستشان را ماه آینده میلادی در شهر ژنو سوئیس برگزار می کنند.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش پلتیکو، هنوز تاریخ دقیق این نشست مهم مشخص نشده است. این رسانه متذکر شد که انتظار می رود روسای جمهور آمریکا و روسیه در اواسط ژوئن زمانی که بایدن  برای مذاکرات با رهبران اتحادیه اروپا و ناتو به اروپا سفر می کند، دیدار داشته باشند.

با این حال هنوز برنامه ریزی برای این دیدار سطح عالی در وضعیت مقدماتی باقی مانده چرا که هنوز توافق نهایی وجود نداشته و مسکو همچنان مشغول بررسی مساله است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، تا کنون شهر ژنو به عنوان محتمل ترین مکان برای این مذاکرات در نظر گرفته شده است. سوئیس نیز درباره گزارشهای ادعایی درباره میزبانی اش از این دیدار اظهار نظر نکرده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها