تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 19:46
کد خبر : 110437

پلمب ٢۴ واحد صنفی متخلف در قوچان

پلمب ٢۴ واحد صنفی متخلف در قوچان

ایسنا/خراسان رضوی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان قوچان از پلمب ٢۴ واحد صنفی متخلف در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا خبر داد. بر اساس گزارش روابط عمومی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان قوچان، سرهنگ قربان‌علی حیدرپور جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان قوچان، عنوان کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا این شهرستان و به منظور

پلمب ٢۴ واحد صنفی متخلف در قوچان

ایسنا/خراسان رضوی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان قوچان از پلمب ٢۴ واحد صنفی متخلف در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا خبر داد.

بر اساس گزارش روابط عمومی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان قوچان، سرهنگ قربان‌علی حیدرپور جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان قوچان، عنوان کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا این شهرستان و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در بین شهروندان طرح بازدید و نظارت بر واحدهای صنفی به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره صنعت، معدن و تجارت به صورت روزانه از واحدهای صنفی شهرستان بازدید می‌کنند.

حیدرپور با اشاره به پلمب ٢۴ واحد صنفی متخلف به دلیل بی‌توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل‌های صادره در این شهرستان تصریح کرد: در این طرح به بیش از ٢٠٠ واحد صنفی نیز تذکر داده شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان قوچان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مطلوب شهروندان به خصوص اصناف و بازاریان با پلیس خاطرنشان کرد: از شهروندان انتظار می‌رود در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرقانونی از سوی واحدهای صنفی، مراتب را از طریق شماره تلفن ١١٠ به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها