تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 نوامبر 2021 - 21:01
کد خبر : 116833

پلمب چندین واحد صنفی غیرضروری دیگر در هیدج

پلمب چندین واحد صنفی غیرضروری دیگر در هیدج

ایسنا/زنجان سرپرست شهرداری هیدج گفت: شش واحد صنفی غیرضروری در شهر هیدج به علت توجه نکردن به مصوبه ستاد امنیتی و اهمیت ندادن به سلامت جامعه در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس پلمب شد. ناصر مرسلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا پایان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و اعلام ستاد ملی مقابله باشیوع بیماری

پلمب چندین واحد صنفی غیرضروری دیگر در هیدج

ایسنا/زنجان سرپرست شهرداری هیدج گفت: شش واحد صنفی غیرضروری در شهر هیدج به علت توجه نکردن به مصوبه ستاد امنیتی و اهمیت ندادن به سلامت جامعه در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس پلمب شد.

ناصر مرسلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا پایان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و اعلام ستاد ملی مقابله باشیوع بیماری کرونا ویروس، واحدهای صنفی غیرضروری شهر که اقدام به دایر کردن واحد صنفی خود کنند و قصد تعطیلی آن را نداشته باشند، بلافاصله از سوی ستاد امنیتی و مقابله با شیوع بیماری کرونا ویروس پلمب خواهند شد.

وی با اشاره به قانون‌شکنی عده‌ای از افراد، تصریح کرد: در همین رابطه یک واحد قهوه‌خانه نیز به دلیل فک غیرقانونی پلمب با اجرای جوشکاری درب واحد مجدد پلمب شد.

این مسئول با بیان این‌که از عموم شهروندان درخواست می‌شود همکاری لازم را در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی داشته باشند، گفت: تنها راهکار غلبه بر ویروس کرونا قطع زنجیره انتقال با ماندن در خانه است.

سرپرست شهرداری هیدج با اشاره به همکاری مطلوب صنوف در مبارزه با کرونا در شهر هیدج، خاطرنشان کرد: برای شکست کرونا همه باید همکاری لازم را داشته باشند، زیرا هیچ‌کس از شر کرونا در امان نیست.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها