تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 دسامبر 2021 - 19:14
کد خبر : 173698

پلمب ۲۷ واحد صنفی متخلف در رامسر

پلمب ۲۷ واحد صنفی متخلف در رامسر

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از پلمب ۲۷ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد. علی قیصری  اظهارکرد: در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و اجرای طرح کاهش ساعات کاری واحدهای صنفی ، بازدید و نظارت بر واحدهای صنفی در در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. وی با

پلمب ۲۷ واحد صنفی متخلف در رامسر 

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از پلمب ۲۷ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

علی قیصری  اظهارکرد: در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و اجرای طرح کاهش ساعات کاری واحدهای صنفی ، بازدید و نظارت بر واحدهای صنفی در در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی با اشاره به بازدید ۱۲۵واحد صنفی این شهرستان طی هفته گذشته، تصریح کرد: در این طرح ۲۷ واحد صنفی به دلیل عدم توجه به اخطارهای داده شده و رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا پلمب شد.

فرمانده انتظامی رامسر در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان به خصوص اصناف و بازاریان با پلیس گفت:تلاش پلیس در کنار سایر ادارات و سازمان ها به منظور حفظ امنیت و سلامتی شهروندان تا قطع کامل زنجیره ویروس کرونا ادامه خواهد یافت.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها