تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 اکتبر 2021 - 22:27
کد خبر : 8150

پلمب ۵ واحد تولیدی مصالح ساختمانی غیراستاندارد در خراسان شمالی

پلمب ۵ واحد تولیدی مصالح ساختمانی غیراستاندارد در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل استاندارد خراسان شمالی از پلمب خط تولید پنج واحد تولیدی سنگدانه مربوط به تعدادی از شهرداری های استان که به تولید و توزیع فرآورده غیراستاندارد می‌پرداختند، خبر داد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد خراسان شمالی، فهیمه مهمان نواز با اعلام این خبر گفت: کارشناسان این اداره کل

پلمب ۵ واحد تولیدی مصالح ساختمانی غیراستاندارد در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل استاندارد خراسان شمالی از پلمب خط تولید پنج واحد تولیدی سنگدانه مربوط به تعدادی از شهرداری های استان که به تولید و توزیع فرآورده غیراستاندارد می‌پرداختند، خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد خراسان شمالی، فهیمه مهمان نواز با اعلام این خبر گفت: کارشناسان این اداره کل در جریان بازرسی از واحدهای تولیدی  فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری، پنج واحد تولیدی سنگدانه با مالکیت تعدادی از شهرداری‌های استان را پس از طی مراحل تذکر و اخطارهای متعدد، به علت نداشتن پروانه استاندارد و عدم رعایت موازین استاندارد در شهرستان گرمه، جاجرم، آشخانه و حصارگرمخان پلمب کردند.

وی افزود: با توجه به اهمیت استانداردسازی مصالح ساختمانی و نقش مهم آن در استحکام سازه‌ها، در سال گذشته پرونده ۱۵ واحد تولیدکننده صنایع ساختمانی غیراستاندارد جهت پیگیری حقوقی به مراجع قضایی ارجاع شده است.

وی خاطر نشان کرد: در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ مبنی بر “تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها” در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و اهداف سازمان ملی استاندارد، اداره کل استاندارد خراسان شمالی ضمن ارائه مشاوره های کارشناسی به واحدهای مشمول جهت اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد و حمایت از تولیدات استاندارد، به محض رفع نواقص و مغایرت‌های قانونی و احراز شرایط، نسبت به فک پلمب واحدهای مذکور، اقدام خواهد کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها