تاریخ انتشار : جمعه 22 اکتبر 2021 - 19:17
کد خبر : 9882

پلیس از مخفیگاه قاچاقچیان بیش از ۸۰ کیلوگرم مواد افیونی کشف کرد

پلیس از مخفیگاه قاچاقچیان بیش از ۸۰ کیلوگرم مواد افیونی کشف کرد

ایسنا/خراسان جنوبی جانشین انتظامی نهبندان از کشف ۷۰ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک و ۱۰ کیلو و ۱۰۰ گرم حشیش دپو شده در یک منزل مسکونی خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شده است. سرهنگ رمضان مرادی اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان با دریافت اخباری مبنی بر دپوی مواد مخدر

پلیس از مخفیگاه قاچاقچیان بیش از ۸۰ کیلوگرم مواد افیونی کشف کرد

ایسنا/خراسان جنوبی جانشین انتظامی نهبندان از کشف ۷۰ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک و ۱۰ کیلو و ۱۰۰ گرم حشیش دپو شده در یک منزل مسکونی خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شده است.

سرهنگ رمضان مرادی اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان با دریافت اخباری مبنی بر دپوی مواد مخدر در یکی از منازل مسکونی روستاهای این شهرستان، پیگیری موضوع و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی بیان کرد: مأموران محل دپوی مواد مخدر را شناسایی و تیم های عملیاتی به محل اعزام شدند که در بازرسی از منزل ۳ کیسه حاوی ۷۰ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک و ۱۰ کیلو و ۱۰۰ گرم حشیش که دپو شده بود کشف و یک متهم که قصد تحویل آن به سوداگران مرگ را داشت، دستگیر شد.

جانشین انتظامی نهبندان افزود: مأموران در این رابطه مجموعا ۸۰ کیلو و ۹۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

مرادی با اشاره به اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود؛ از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ احمدرضا کارگر، فرمانده انتظامی سربیشه از اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۵ دستگاه موتور سیکلت در این طرح توقیف شده است.

وی تصریح کرد: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف، ایجاد مزاحمت و حرکات نمایشی طرح ارتقأ امنیت اجتماعی در شهرستان سربیشه اجرایی شد.

وی بیان کرد: این طرح با حضور تیم‌های گشتی پلیس اجرایی شد که در این طرح ۱۵ دستگاه موتورسیکلت متوقف و روانه پارگینگ شد که متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شدند.

کارگر خاطرنشان کرد: مخلان نظم و امنیت عمومی بدانند پلیس هرگز مجال قدرت نمائی را به متخلفان نخواهد داد و با تمام توان در راستای برقرای نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند.

دستگیری باند سارقان موتورسیکلت و کشف ۵ فقره سرقت در درمیان

سرهنگ حسن دشتستانی، فرمانده انتظامی درمیان از شناسایی و دستگیری باند سارقان موتورسیکلت و کشف ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

وی اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهر، تحقیق و بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و با بررسی های همه جانبه، موفق به شناسایی محل اختفاء سارقان شدند.

فرمانده انتظامی درمیان افزود: ماموران پس از هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی وارد مخفیگاه سارقان شده و ۳ سارق حرفه ای را دستگیر کردند.

دشستانی تصریح کرد: در این عملیات ۳ سارق دستگیر شدند که در بازجویی‌های فنی و تخصصی به ارتکاب ۵ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار ها و آموزش های پلیس از لوازم حفاظتی مانند قفل و دزدگیر در وسایل نقلیه خود استفاده کنند و آنها را در نقاط خلوت و جرم پذیر رها نکنند.

کامیون حامل هزار و ۲۴۰ قطعه مرغ غیر مجاز در سربیشه متوقف شد

سرهنگ احمدرضا کارگر، فرمانده انتظامی سربیشه گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از یک کامیون هزار و ۲۴۰ قطعه مرغ غیر مجاز و بدون مجوز بهداشتی به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال کشف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان سربیشه هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیون مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: مأموران در بازرسی از کامیون هزار و ۲۴۰ قطعه مرغ زنده قاچاق که فاقد مجوز حمل بود کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر یک ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی سربیشه افزود: ماموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کارگر با بیان اینکه مبارزه با قاچاق دام و طیور در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد؛ از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

کشف ۴۷ کیلو گرم حشیش از ۲ کوله پشتی قاچاقچیان در خراسان جنوبی

سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۴۷ کیلوگرم حشیش در بازرسی از دو کوله پشتی قاچاقچیان مواد مخدردر شهرستان نهبندان خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر شده است.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی پاسگاه”سهل آباد” شهرستان نهبندان با همکاری یگان تکاوری ۱۰۳ دهسلم هنگام کنترل محورهای فرعی به ۲ نفر عابر پیاده که در تاریکی شب در حال تردد بودند مشکوک شدند و به آنان دستور ایست دادند.

وی بیان کرد: عابران پیاده با مشاهده مأموران و با استفاده از تاریکی شب متواری شدند که با تلاش مأموران ۲ متهم دستگیر و در بازرسی تکمیلی از کوله پشتی آنان ۴۷ کیلوگرم حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: ماموران در این رابطه ۲ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

فرشید تصریح کرد: برخورد نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پلیس اجازه جولان و سرکشی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها