تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آگوست 2021 - 20:59
کد خبر : 74110

پل سردار شهید همدانی افتتاح شد

پل سردار شهید همدانی افتتاح شد

 پل شهید سردار همدانی صبح امروز با حضور استاندار همدان، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، شهردار و جمعی از مسئولان افتتاح شد.  شهردار همدان سه‌شنبه یکم تیرماه، در حاشیه افتتاح  تقاطع غیرهمسطح سردار شهید همدانی،اهمیت به مناطق محروم را از اولویت‌های شهرداری خواند و اظهار کرد: پروژه‌های مختلفی در شهرداری اجرا

پل سردار شهید همدانی افتتاح شد

 پل شهید سردار همدانی صبح امروز با حضور استاندار همدان، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، شهردار و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

 شهردار همدان سه‌شنبه یکم تیرماه، در حاشیه افتتاح  تقاطع غیرهمسطح سردار شهید همدانی،اهمیت به مناطق محروم را از اولویت‌های شهرداری خواند و اظهار کرد: پروژه‌های مختلفی در شهرداری اجرا شده است که یکی از مهمترین این پروژه‌ها پل سردار شهید همدانی است.

عباس صوفی با بیان اینکه شرایط کرونا و تحریم بر روی روند احداث پل تأثیرگذار بود، تصریح کرد: این پروژه از جمله پروژه‌های مهم شهرداری محسوب می‌شود که مسائل و مشکلات مختلفی از جمله کرونا و تحریم‌ها بر روی آن تأثیر گذار بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از طولانی شدن روند احداث این پروژه از مردم عذر خواهی کرد و افزود: سرمایه‌گذاری بر روی شرکت عصر طلایی انجام شده است.

به‌گزارش ایسنا، شهردار همدان به مرکز جامع سرطان اشاره کرد و گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه یکی از دستگاه‌های این مرکز است که باید به دنبال تسریع در روند کار در این زمینه باشیم.

منبع:ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها