تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اکتبر 2021 - 20:24
کد خبر : 24422

پوشش ۶۴ درصدی واکسیناسیون کرونای افراد بالای ۷۰ سال در شوط

پوشش ۶۴ درصدی واکسیناسیون کرونای افراد بالای ۷۰ سال در شوط

ایسنا/آذربایجان غربی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شوط گفت: واکسیناسیون کرونای بالای ۷۰ سال با تمام توان در این شهرستان ادامه دارد. دکتر رضائیه آزادی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه واکسیناسیون جامعه هدف بالای ۷۰ سال بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته انجام می شود، افزود: همشهریان بالای ۷۰ ساله همه روزه صبح

پوشش ۶۴ درصدی واکسیناسیون کرونای افراد بالای ۷۰ سال در شوط

ایسنا/آذربایجان غربی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شوط گفت: واکسیناسیون کرونای بالای ۷۰ سال با تمام توان در این شهرستان ادامه دارد.

دکتر رضائیه آزادی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه واکسیناسیون جامعه هدف بالای ۷۰ سال بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته انجام می شود، افزود: همشهریان بالای ۷۰ ساله همه روزه صبح و عصر جهت واکسیناسیون کرونا به مرکز واکسیناسیون واقع در سالن یادگار امام (ره) شوط طبق زمانبندی مراجعه می کنند و تاکنون ۶۴ درصد از این گروه سنی واکسینه شده اند.

آزادی در ادامه اضافه کرد: از تمامی شهروندان درخواست داریم برای دریافت نوبت واکسن کرونا در سامانه salamat.gov.ir  ثبت نام و نسبت به اخذ نوبت اقدام نمایند که همه افراد ثبت‌نام شده به ترتیب سنی به صورت هوشمند نوبت‌دهی می گردد و محل و زمان دقیق واکسیناسیون به هر فرد از طریق پیامک اطلاع داده می‌شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها