تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 اکتبر 2021 - 21:47
کد خبر : 7662

پیام های جهانگیری و واعظی در پی درگذشت ترکان

پیام های جهانگیری و واعظی در پی درگذشت ترکان

معاون اول رییس جمهور و رئیس دفتر رئیس جمهور در پیام های جداگانه ای درگذشت اکبر ترکان را تسلیت گفتند. به گزارش ایسنا، متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم درگذشت جناب آقای مهندس اکبر ترکان دبیر پیشین شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی و از مدیران باسابقه

پیام های جهانگیری و واعظی در پی درگذشت ترکان

معاون اول رییس جمهور و رئیس دفتر رئیس جمهور در پیام های جداگانه ای درگذشت اکبر ترکان را تسلیت گفتند.

به گزارش ایسنا، متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت جناب آقای مهندس اکبر ترکان دبیر پیشین شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی و از مدیران باسابقه و خوشنام و فعال در بخش های مختلف به خصوص صنعت کشور موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

مصیبت فقدان این مدیر خدمتگزار که در مسئولیت های مختلف منشاء خدمات ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود را به همه دوستان، علاقه مندان و بستگان به ویژه خانواده محترم ایشان صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسالت دارم.

اسحاق جهانگیری
معاون اول رییس جمهور

متن پیام محمود واعظی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت زنده یاد مهندس اکبر ترکان از اعضای مؤسس حزب اعتدال و توسعه و دبیر فقید شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی، موجب اندوه و تاثر عمیق گردید.
این چهره خدوم، صدیق و کارآمد نظام با قرار گرفتن در جایگاه‌های مهم خدمتگزاری از جمله در منصب وزیر دفاع و پشتیبانی نیروی‌های مسلح و وزیر راه و ترابری در دولت‌های پیشین و پس از آن در سمت های مهم دیگر، عمر شریف خود را وقف خدمت به مردم و نظام اسلامی کرد و خدمات موثری ارائه نمود که به یقین در خاطر مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.
اینجانب ضمن ابراز همدردی، این ضایعه را به خانواده محترم و همه علاقمندان و نزدیکان آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن سفر کرده رحمت و مغفرت الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

محمود واعظی
رئیس دفتر رییس جمهور

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها