تاریخ انتشار : شنبه 23 اکتبر 2021 - 22:10
کد خبر : 13542

پیروزی ملت ایران در سوم خرداد معادلات جنگ را تغییر داد

پیروزی ملت ایران در سوم خرداد معادلات جنگ را تغییر داد

ایسنا/اردبیل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر معادلات جنگ تحمیلی را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر داد. سردار جلیل بابازاده در مراسم گرامیداشت سوم خرداد و کنگره ایثارگران بیت المقدس در اردبیل اظهار کرد: کمتر تحلیل گری در اوایل جنگ احساس می کرد

پیروزی ملت ایران در سوم خرداد معادلات جنگ را تغییر داد

ایسنا/اردبیل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر معادلات جنگ تحمیلی را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر داد.

سردار جلیل بابازاده در مراسم گرامیداشت سوم خرداد و کنگره ایثارگران بیت المقدس در اردبیل اظهار کرد: کمتر تحلیل گری در اوایل جنگ احساس می کرد که رزمندگان اسلام بتوانند با کمترین امکانات پیروز میدان شوند اما با اراده الهی و ایثارگری رزمندگان اسلام فتوحات مختلفی در هشت سال جنگ تحمیلی به نفع کشورمان رقم خورد.

وی یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی را در پیروزی غرورآفرین عملیات بیت المقدس یادآور شد و تصریح کرد: به رغم کارشکنی های داخلی و خارجی با شروع عملیات بیت المقدس این نبرد جانانه شکل گرفت و در نتیجه به فتح خرمشهر و ثبت خاطرات بی نظیر ملت در پیروزی و نمایش مقاومت واقعی تبدیل شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از فتح خرمشهر به عنوان نماد ملی یاد کرد و گفت: تمام استکبار جهانی اعم از غرب و شرق در جنگ هشت ساله به میدان آمده بودند تا عزت و غرور ملت ایران را مخدوش کنند اما همه آنها در این میدان ناکام ماندند و جز ننگ و بدنامی برای آنها چیز دیگری باقی نمانده است.

بابازاده افزود: بعد از گذشت بیش از سه دهه از پیروزی غرورآفرین رزمندگان اسلام در خرمشهر امروز از این حادثه تاریخی به نام نقطه عطف سایر پیروزی ها و سلحشوری های ملت یاد می شود که امیدواریم در ادامه این مسیر غرورآفرین ملت ما به موفقیت های بیشتری نیز دست پیدا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: همان طوری که مقام معظم رهبری اعلام کردند ما امروز خرمشهرهای بسیاری را پیش رو داریم که در فتح الفتوح های جدید باید با قدرت در صحنه حاضر بوده و با وحدت و همگرایی زمینه شکست و ناکامی دشمن را فراهم کنیم.

بابازاده اصلی ترین عنصر این پیروزی ها را لبیک به خط ولایت و زمینه سازی برای تقویت همگرایی بیشتر توصیف کرد و ادامه داد: در انتخابات 28 خرداد ما نمایشی از این عزت و غرور را بار دیگر نشان خواهیم داد تا در کنار تقویت بنیادهای ارزشی نظام اسلامی، به استکبار جهانی نه واقعی بگوییم.

در این مراسم از ایثارگران و خانواده های شهدای حاضر در عملیات بیت المقدس که از استان اردبیل افتخارآفرینی کردند، با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

 

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها