تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اکتبر 2021 - 15:59
کد خبر : 72288

پیشنهاد ایجاد کارگروه صنایع غذایی در راستای صنعتی سازی ایده‌ها

پیشنهاد ایجاد کارگروه صنایع غذایی در راستای صنعتی سازی ایده‌ها

مدیر کل دفتر ارتباط با جامعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری راه اندازی کارگروهی در حوزه صنایع غذایی متشکل از دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها را در راستای صنعتی سازی ایده‌ها، ارائه کرد.  دکتر سعید سیف امروز در وبینار ماموریت محوری و پاسخگویی به نیازهای کشور در حوزه صنایع غذایی با اشاره به زمینه سازی دفتر ارتباط

پیشنهاد ایجاد کارگروه صنایع غذایی در راستای صنعتی سازی ایده‌ها

مدیر کل دفتر ارتباط با جامعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری راه اندازی کارگروهی در حوزه صنایع غذایی متشکل از دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها را در راستای صنعتی سازی ایده‌ها، ارائه کرد.

 دکتر سعید سیف امروز در وبینار ماموریت محوری و پاسخگویی به نیازهای کشور در حوزه صنایع غذایی با اشاره به زمینه سازی دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم با دستگاه‌های اجرایی، افزود: ما در این زمینه اقدامات گسترده‌ای را اجرایی کردیم، به گونه‌ای که با وزارت نفت حدود ۳۹ طرح همکاری داریم و تعدادی پروژه مشترک با سازمان محیط زیست و وزارت دفاع تعریف کرده‌ایم.
وی با تاکید بر اینکه امروزه انتظارات از دانشگاه‌ها در زمینه رفع نیازها افزایش یافته است، اظهار کرد: از این رو دانشگاه‌ها باید اثرگذار و موثر باشند و لازمه تحقق این امر شناخت موضوعات کشور است و برگزاری چنین جلساتی در حد معرفی و شناخت اولیه است، از این رو امیدواریم طرفین همکاری یعنی دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در مذاکرات خود به دستورالعمل‌ها و روش‌های مشترک همکاری برسند.
سیف با بیان اینکه در حال حاضر ابزارهای لازم در دانشگاه‌ها برای حرکت به سمت ماموریت گرا شدن وجود دارد، اظهار کرد: امیدواریم دانشگاه‌ها به سمت اثربخشی و ماموریت گرایی در حوزه‌های مختلف حرکت کنند و در این راستا اگر دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها در حوزه های مختلف به ویژه صنایع غذایی ایده ای دارند، ارائه دهند و در این راستا جلساتی را برگزار کنند.
مدیر کل دفتر ارتباط با جامعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خاطر نشان کرد: بر اساس جمع بندی‌های صورت گرفته پیشنهاد می‌شود دانشگاه‌هایی که دارای رشته‌های مرتبط با صنایع غذایی هستند و همچنین پژوهشگاه‌ها کارگروهی را در حوزه صنایع غذایی در راستای صنعتی سازی ایده‌ها تشکیل دهند.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها