تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 آگوست 2021 - 22:45
کد خبر : 3426

پیشنهاد نامگذاری یکی از دفاتر فناوری به‌نام استاد فقید دانشگاه آزاد قزوین

پیشنهاد نامگذاری یکی از دفاتر فناوری به‌نام استاد فقید دانشگاه آزاد قزوین

در پی درگذشت مدیرکل پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری و سرپرست شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی ضمن تسلیت درگذشت این استاد جوان و فرهیخته، پیشنهاد نامگذاری یکی از کلاس‌ها یا دفاتر فناوری این دانشگاه به نام ایشان را مطرح کرد.  دکتر سلیمان اسماعیل‌زاده‌ها، استادیار گروه

پیشنهاد نامگذاری یکی از دفاتر فناوری به‌نام استاد فقید دانشگاه آزاد قزوین

در پی درگذشت مدیرکل پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری و سرپرست شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی ضمن تسلیت درگذشت این استاد جوان و فرهیخته، پیشنهاد نامگذاری یکی از کلاس‌ها یا دفاتر فناوری این دانشگاه به نام ایشان را مطرح کرد.

 دکتر سلیمان اسماعیل‌زاده‌ها، استادیار گروه مهندسی برق و مدیرکل پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین روز گذشته به دیدار حق شتافت. مرحوم دکتر اسماعیل‌زاده‌ها که مهرماه سال ۱۳۹۹ به سمت مدیرکل پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین منصوب شده بود، افتخاراتی از جمله، برگزیده پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ۱۳۸۱، پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ۱۳۸۲، رتبه اول کارشناسی ارشد ۱۳۸۵ و مقام اول ربات امدادگر واقعی در مسابقات Iran open 2006 را در کارنامه خود داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر روح‌اله دهقانی فیروزآبادی، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری و سرپرست شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی، درگذشت دکتر اسماعیل‌زاده‌ها را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت استاد جوان و فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، جناب آقای دکتر اسماعیل‌زاده‌ها بسیار تاسف‌بار بود. از دست دادن یک استاد پرتلاش و پرانگیزه و انرژی در اعتلای حوزه پژوهش و فناوری در دانشگاه برای دانشجویان، استادان و خانواده عزیز ایشان قطعا مصیبتی جبران‌ناپذیر خواهد بود.

اینجانب ضمن تسلیت به خانواده محترم ایشان، همکاران و دانشجویان عزیز دانشگاه، برایشان آرزوی غفران و رحمت واسعه الهی در ایام عزای حسینی دارم و به اعضای هیئت رئیسه استاد قزوین پیشنهاد می‌کنم برای ادای احترام و قدرشناسی زحمات ایشان در دانشگاه، یکی از کلاس‌ها یا دفاتر فناوری به نام ایشان نام‌گذاری شود.»

خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) این ضایعه را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور تسلیت می‌گوید.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها