تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 دسامبر 2021 - 23:37
کد خبر : 139126

پیش بینی بارش باران در روزهای پایانی هفته در خراسان جنوبی

پیش بینی بارش باران در روزهای پایانی هفته در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی برای روزهای پایانی هفته بارش باران در برخی مناطق استان پیش بینی کرد. جواد نخعی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز و فردا در برخی نقاط استان، وزش باد شدید و گرد و خاک و افزایش ابر قابل پیش بینی است. وی با بیان اینکه همچنین فردا در برخی

پیش بینی بارش باران در روزهای پایانی هفته در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی برای روزهای پایانی هفته بارش باران در برخی مناطق استان پیش بینی کرد.

جواد نخعی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز و فردا در برخی نقاط استان، وزش باد شدید و گرد و خاک و افزایش ابر قابل پیش بینی است.

وی با بیان اینکه همچنین فردا در برخی نقاط بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود، افزود: با ورود سامانه جدید به جو استان روزهای جمعه و شنبه با آغاز وزش باد شدید سبب خیزش گرد و خاک و کاهش میزان دید افقی می‌شود و با انتقال رطوبت از اواخر وقت جمعه شاهد بارش باران در منطقه خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی بیان کرد: تغییرات دمایی تا پایان هفته محسوس نیست، اما شنبه و یکشنبه هفته آتی کاهش قابل ملاحظه دما سبب وقوع سرما و یخبندان شبانه بویژه در مناطق سردسیر می‌شود.

نخعی با بیان اینکه دمای مرکز استان در ۲۵ ساعت گذشته بین ۹ و ۲۳ درجه متغیر بود، یادآور شد: امروز سربیشه با صفر درجه سیلسیوس سردترین ایستگاه و در شبانه روز گذشته دهسلم نهبندان و طبس با ۲۹ درجه سیلسیوس گرمترین ایستگاه‌های استان ثبت شدند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها