تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 23:04
کد خبر : 112173

پیکی برای ایجاد امید در بین کودکان

پیکی برای ایجاد امید در بین کودکان

ایسنا/زنجان میرکل کانون پرورش وفکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از اجرای برنامه‌های مجازی برای پر کردن درست اوقات فراغت کودکان در ایام کرونایی خبرداد. علی‌رضا نوری در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با اجرای برنامه پیک امید برای کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: پیک‌ امید یکی از طرح‌های امدادی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

پیکی برای ایجاد امید در بین کودکان

ایسنا/زنجان میرکل کانون پرورش وفکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از اجرای برنامه‌های مجازی برای پر کردن درست اوقات فراغت کودکان در ایام کرونایی خبرداد.

علی‌رضا نوری در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با اجرای برنامه پیک امید برای کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: پیک‌ امید یکی از طرح‌های امدادی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور است که در شرایط بحرانی توسط مربیان کانون در سراسر کشور و به‌صورت داوطلبانه و جهادی اجرا می‌شود.

وی افزود: در این شرایط که شاهد تعطیلی همه مراکز آموزشی هستیم، پیک امید، در خصوص ویروس کرونا و راه‌های پیشگیری از این بیماری به شکل متفاوت‌تری برنامه‌ریزی شده و توسط مربیان کانون اجرا می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: مربیان فرهنگی و هنری کانون استان نیز مانند همکاران خود در سایر استان‌ها برای اعضای کانون که در خانه‌های خود حضور دارند، برنامه‌های فرهنگی متنوعی را جهت غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان اجرا می‌کنند.

مدیرکل کانون پرورش و فکری استان زنجان گفت: مربیان کانون علاوه بر ارتباط تلفنی با اعضای خود، برنامه‌ها را در قالب فایل‌های خلاقانه تصویری در فضای مجازی ارائه می‌دهند و خانواده‌ها نیز با مراجعه به نشانی www.omid.kpf.ir می‌توانند از فعالیت‌های فرهنگی کانونن مانند آموزش کاردستی، قصه‌گویی، کتاب‌خوانی و غیره استفاده کنند.

نوری افزود: همچنین هشتگ‌هایی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با عنوان #در دل دارم _ امید، #کانون _ امید و #پیک _ امید ایجاد شده است که امیدواریم در حین بازدید از این هشتگ‌ها، شاهد ایجاد ساعاتی شاد برای کودکان و نوجوانان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: کلیه نیروهای داوطلب کانون در این جهاد فرهنگی، نقش پررنگی داشته‌اند و آثارشان در حال بهره‌برداری است و امیدواریم خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان با مراجعه به نشانی‌های اعلام شده از این محصولات فرهنگی استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها