تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اکتبر 2021 - 21:27
کد خبر : 19650

کارگاه آنلاین نرم‌افزار X’Pert HighScore Plus برگزار می‌شود

کارگاه آنلاین نرم‌افزار X’Pert HighScore Plus برگزار می‌شود

انجمن علمی دانشکده مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کارگاه آنلاین نرم‌افزار X’Pert HighScore Plus را برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، نرم‌افزار XPert highscore plus یکی از قوی‌ترین نرم افزارهای تحلیل نتایج xrd و بررسی الگوی پراش اشعه ایکس در جهان، نرم‌افزار اکسپرت xrd است. با کمک نرم‌افزار اکسپرت می‌توان طیف خام

کارگاه آنلاین نرم‌افزار X'Pert HighScore Plus برگزار می‌شود

انجمن علمی دانشکده مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کارگاه آنلاین نرم‌افزار X’Pert HighScore Plus را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، نرم‌افزار XPert highscore plus یکی از قوی‌ترین نرم افزارهای تحلیل نتایج xrd و بررسی الگوی پراش اشعه ایکس در جهان، نرم‌افزار اکسپرت xrd است.

با کمک نرم‌افزار اکسپرت می‌توان طیف خام آنالیز xrd را مشاهده و آن را تحلیل کرد. نرم‌افزار XPert highscore یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای مورد استفاده برای رشته‌های مهندسی مواد و متالورژی ( سرامیک، نانو، بایو )، ساخت و تولید، مهندسی شیمی، فیزیک، زیست‌شناسی و پزشکی است.

“آشنایی با محیط نرم‌افزار و سرور بخش‌های مختلف”، “آنالیز فلزی”، “رسم طرح پراش در ارجین و اکسل” و “محاسبه اندازه کریستالیت و کرنش پسماند” از جمله مباحث و سرفصل‌هایی است که در این کارگاه آموزش داده می‌شود.

این کارگاه با تدریس مهندس مریم فخر ـ کارشناس مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، روز پنجشنبه ۱۳ خرداد، ساعت ۹ الی ۱۲ به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به شناسه  Fatixmz@ زیر مراجعه کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها