تاریخ انتشار : شنبه 21 آگوست 2021 - 21:14
کد خبر : 5413

کاهش ۴۸ درصدی ترددهای جاده ای با اجرای طرح ممنوعیت سفر

کاهش ۴۸ درصدی ترددهای جاده ای با اجرای طرح ممنوعیت سفر

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از کاهش چشمگیر سفرهای بین‌شهری در سراسر کشور خبر داد و آمار تردد در برخی از محورهای اصلی را تشریح کرد. سرهنگ احمد شیرانی  با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت سفر در سراسر کشور گفت: از زمان اجرای طرح ممنوعیت سفر در جاده‌های سراسر کشور تا

کاهش ۴۸ درصدی ترددهای جاده ای با اجرای طرح ممنوعیت سفر

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از کاهش چشمگیر سفرهای بین‌شهری در سراسر کشور خبر داد و آمار تردد در برخی از محورهای اصلی را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی  با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت سفر در سراسر کشور گفت: از زمان اجرای طرح ممنوعیت سفر در جاده‌های سراسر کشور تا صبح امروز شاهد کاهش چشمگیر میزان تردد در جاده‌های سراسر کشور بودیم به طوریکه در مجموع کل تردد در کشور و در مقایسه با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در سال قبل ۴۸ درصد کاهش داشته است.

وی به میزان کاهش تردد در برخی از جاده‌ها و محورهای اصلی کشور نیز اشاره کرد و گفت: در آزادراه رشت – قزوین، آزادراه تهران- شمال و جاده چالوس شاهد کاهش ۸۰ درصدی تردد بودیم. همچنین میزان تردد در آزادراه تهران – قم و محور تهران-مشهد نیز کاهشی ۷۰ درصدی داشته است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه تردد در جاده فیروزکوه نیز کاهشی ۵۰ درصدی داشته است، گفت: در محور قم – اصفهان کاهش ۶۲ درصدی تردد به ثبت رسیده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از همراهی مردم در اجرای این طرح نیز قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه مردم نیز همراهی خوبی با پلیس داشتند و تنها در ساعات اولیه اجرای این طرح و آن هم در چند نقطه شاهد ترافیک بودیم و پس از آن ترددها کاهش یافت. هم اکنون نیز در تمام نقاط اجرای طرح ممنوعیت وضعیت عادی است.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها