تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 نوامبر 2021 - 23:23
کد خبر : 86107

کرونا ۶ یزدی دیگر را به کام مرگ کشاند

کرونا ۶ یزدی دیگر را به کام مرگ کشاند

ایسنا/یزد سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد ضمن اعلام خبر فوت شش بیمار دیگر مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در این استان، از شناسایی بیش از ۳۰۰ بیمار جدید طی همین مدت خبر داد. دکتر «ابراهیم سلمانی» گفت: از ۵۶۸ نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در شبانه روز گذشته، بر اساس

کرونا ۶ یزدی دیگر را به کام مرگ کشاند

ایسنا/یزد سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد ضمن اعلام خبر فوت شش بیمار دیگر مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در این استان، از شناسایی بیش از ۳۰۰ بیمار جدید طی همین مدت خبر داد.

دکتر «ابراهیم سلمانی» گفت: از ۵۶۸ نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در شبانه روز گذشته، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۳۰۳  بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند.

وی با اشاره به شناسایی موارد جدید ابتلا به کرونا افزود: از این تعداد، ۲۸ نفر در بیمارستان های استان بستری و ۲۷۵ نفر در منزل دوره نقاهت خود را طی می کنند.

دکتر سلمانی اظهار کرد:در شبانه روز گذشته متاسفانه شش بیمار مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد خاطر نشان کرد:  در حال حاضر، ۷۲۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد  ۱۰۸  نفر در بخش مراقبت های ویژه خدمات دریافت می کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، سلمانی در پایان نیز بار دیگر از همشهریان خواست ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی، از برگزاری دورهمی های خانوادگی، مراسم های سوگواری و عروسی و حضور در اماکن شلوغ جدا خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها