تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آگوست 2021 - 14:00
کد خبر : 71009

کشاورز: امیدوارم در تعطیلات لیگ فوتسال شرایط تیم مقاومت البرز بهتر شود

کشاورز: امیدوارم در تعطیلات لیگ فوتسال شرایط تیم مقاومت البرز بهتر شود

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: با ۱۵ روز تمرین وارد لیگ برتر شدیم و امیدواریم در تعطیلات لیگ میزان آمادگی تیم را بالا ببریم. فرهاد کشاورز، سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز در مورد تساوی تیمش مقابل کراپ الوند گفت: بازی مقابل کراپ که کیفیت بازیکن بالایی دارد و کادرفنی خوبی دارد کار سختی است.

کشاورز: امیدوارم در تعطیلات لیگ فوتسال شرایط تیم مقاومت البرز بهتر شود

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: با ۱۵ روز تمرین وارد لیگ برتر شدیم و امیدواریم در تعطیلات لیگ میزان آمادگی تیم را بالا ببریم.

فرهاد کشاورز، سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز در مورد تساوی تیمش مقابل کراپ الوند گفت: بازی مقابل کراپ که کیفیت بازیکن بالایی دارد و کادرفنی خوبی دارد کار سختی است. در این فصل هر تیمی نمی‌تواند از کراپ در خانه این تیم امتیاز بگیرد و در ادامه لیگ این را خواهید دید.
او افزود: ما هم در این دو سالی که با کراپ بازی کردیم بازی‌های جذابی داشتیم اما از عملکرد تیم رضایت نداریم. با ۱۵ روز تمرین وارد بازی‌ها شدیم و چهار تا از ۱۲ بازیکن ما تنها دو روز با ما تمرین کردند.
کشاورز ادامه داد: امیدوارم بعد از چهار هفته‌ای که لیگ تعطیل می‌شود آماده‌سازی خوبی داشته باشیم و تیم را با کیفیت‌تر ببینیم و با شرایط خوبی در لیگ شرکت کنیم و در پایان لیگ خروجی خوبی داشته باشیم و بازیکنان خوبی به فوتسال کشور معرفی کنیم.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها