تاریخ انتشار : شنبه 11 دسامبر 2021 - 17:47
کد خبر : 160033

کشف مزرعه خانگی استخراج بیت کوین در شرق تهران

کشف مزرعه خانگی استخراج بیت کوین در شرق تهران

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال از یک منزل مسکونی در جنوب شرق تهران خبر داد.  به گزارش ایسنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی دراین‌باره گفت: مدتی قبل ماموران پلیس امنیت اقتصادی از طریق منابع خبری در جریان استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال از سوی مالک یک ساختمان در حوالی

کشف مزرعه خانگی استخراج بیت کوین در شرق تهران

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال از یک منزل مسکونی در جنوب شرق تهران خبر داد.

 به گزارش ایسنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی دراین‌باره گفت: مدتی قبل ماموران پلیس امنیت اقتصادی از طریق منابع خبری در جریان استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال از سوی مالک یک ساختمان در حوالی اتوبان امام رضا(ع) قرار گرفته و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند که در جریان آن مشخص شد که گزارش واصله صحت دارد.

وی با اشاره به اخذ مجوز از مقام قضایی اظهارکرد: ماموران با مجوز قضایی به این محل اعزام شده و در جریان بازرسی از آن ۹ دستگاه استخراج بیت کوین را که در حال فعالیت در این محل بود، کشف و توقیف کردند.

وی افزود: در این خصوص فرد متخلف نیز دستگیر شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده تشکیل شده، روانه دادسرا شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه استخراج غیرمجاز و غیرقانونی ارز دیجیتال جرم بوده و ممنوع است، گفت: پلیس برابر مقررات با این افراد برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها