تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 نوامبر 2021 - 23:33
کد خبر : 96963

کشف ۱۱ فقره سرقت دوچرخه در همدان

کشف ۱۱ فقره سرقت دوچرخه در همدان

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان همدان، از دستگیری یک سارق حرفه ای توسط ماموران کلانتری ۱۲ و اعتراف وی به سرقت ۱۱ دستگاه دوچرخه خبر داد. به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جمشید باقری، در تشریح این خبر گفت: مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان همدان یک سارق حرفه‌ای را حین سرقت دوچرخه در  یکی

کشف ۱۱ فقره سرقت دوچرخه در همدان

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان همدان، از دستگیری یک سارق حرفه ای توسط ماموران کلانتری ۱۲ و اعتراف وی به سرقت ۱۱ دستگاه دوچرخه خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جمشید باقری، در تشریح این خبر گفت: مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان همدان یک سارق حرفه‌ای را حین سرقت دوچرخه در  یکی از مناطق شهر همدان، دستگیر کردند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی و در بازجویی های فنی، به ۱۱ فقره سرقت دوچرخه اعتراف کرد و در اظهاراتش گفت، دوچرخه‌های سرقتی را به یکی از شهرستان‌های همجوار منتقل می‌کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان با اشاره به این که متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان درخواست کرد توصیه‌های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها