تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 اکتبر 2021 - 21:37
کد خبر : 7526

کشف ۳۴ قبضه سلاح غیرمجاز در لرستان

کشف ۳۴ قبضه سلاح غیرمجاز در لرستان

 فرمانده انتظامی لرستان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و عملیات مشترک در سطح استان خبر داد و گفت: در این طرح ۳۴ قبضه سلاح و مهمات و مقادیری انواع کالای قاچاق کشف شد. سردار یحیی الهی اظهار کرد: به‌منظور بالا بردن ارتقاء ضریب امنیت شهروندان در سطح استان، طرح ارتقاء امنیت

کشف ۳۴ قبضه سلاح غیرمجاز در لرستان

 فرمانده انتظامی لرستان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و عملیات مشترک در سطح استان خبر داد و گفت: در این طرح ۳۴ قبضه سلاح و مهمات و مقادیری انواع کالای قاچاق کشف شد.

سردار یحیی الهی اظهار کرد: به‌منظور بالا بردن ارتقاء ضریب امنیت شهروندان در سطح استان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت معاونت عملیات و با حضور کلیه عوامل انتظامی، پلیس‌های تخصصی و شهرستان‌های تابعه به‌منظور کشف کالای قاچاق، مواد مخدر و جمع‌آوری سلاح و مهمات در نقاط آلوده و جرم خیز و محورهای مواصلاتی لرستان در چندین مرحله به اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: در این طرح ۳۴ قبضه سلاح شکاری و جنگی و ۵۲ عدد انواع فشنگ کشف شد.

سردار الهی اضافه کرد: ضمن پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز بیش ۳ کیلو و ۹۸۷ گرم انواع مواد مخدر و ۵ هزار و ۲۰۰ عدد قرص روان‌گردان کشف شد.

وی کشف بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق را از نتایج دیگر این طرح عنوان کرد.

سردار الهی با اشاره به اینکه در ادامه این طرح ۴۵ متهم دستگیر شده است، اضافه کرد: در این رابطه ۳۰ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها