تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دسامبر 2021 - 21:18
کد خبر : 171209

کمک چهار میلیاردی شرکت پتروشیمی گچساران به زلزله زدگان سی سخت

کمک چهار میلیاردی شرکت پتروشیمی گچساران به زلزله زدگان سی سخت

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد شرکت پتروشیمی گچساران اقلام و کالاهایی گرمایشی و غذایی به ارزش تقریبی چهار میلیارد ریالی به جهت کمک به زلزله زدگان شهرستان دنا و شهر سی سخت اهدا کرد. به گزارش ایسنا، در پی وقوع زمین لرزه به بزرگی ۵.۶ ریشتری در شهر سی سخت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد هر نهاد 

کمک چهار میلیاردی شرکت پتروشیمی گچساران به زلزله زدگان سی سخت

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد شرکت پتروشیمی گچساران اقلام و کالاهایی گرمایشی و غذایی به ارزش تقریبی چهار میلیارد ریالی به جهت کمک به زلزله زدگان شهرستان دنا و شهر سی سخت اهدا کرد.

به گزارش ایسنا، در پی وقوع زمین لرزه به بزرگی ۵.۶ ریشتری در شهر سی سخت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد هر نهاد  و سازمانی به منظور کمک به هم نوعان خود اقلام و کالاهای مورد نیاز جمع آوری و در بین  افراد آسیب دیده  توزیع کرده‌اند.

در این بین شرکت پتروشیمی گچساران  اقلام و کالاهایی گرمایشی و غذایی به ارزش تقریبی چهار میلیارد ریالی به جهت کمک به زلزله زدگان شهرستان دنا و شهر سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد به اداره کل مدیریت بحران استانداری ارسال شد.

این اقلام و کالاهایی گرمایشی و غذایی شامل(پتو، کنسرو و موکت) است که به جهت کمک به زلزله زدگان شهرستان دنا و شهر سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد در اختیار این قرار گرفت.

کمک رسانی پتروشیمی گچساران شامل ۵۰۰۰ قوطی کنسرو، ۵۰۰ تخته پتو و نیز ۳۰۰۰ مترمکعب موکت بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها