تاریخ انتشار : شنبه 23 اکتبر 2021 - 21:46
کد خبر : 13313

کنگره بزرگداشت ۳۲ هزار شهید استان تهران برگزار می‌شود

کنگره بزرگداشت ۳۲ هزار شهید استان تهران برگزار می‌شود

ایسنا/تهران مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران از برگزاری کنگره بزرگداشت ۳۲ هزار شهید استان تهران در سال آینده خبر داد. عبدالله مرتضوی صبح سه شنبه ۴ خردادماه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان قرچک بیان کرد: همراهی و همدلی مسئولان شهرستان قرچک با خانواده‌های معظم شهدا قابل تقدیر است.

کنگره بزرگداشت ۳۲ هزار شهید استان تهران برگزار می‌شود

ایسنا/تهران مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران از برگزاری کنگره بزرگداشت ۳۲ هزار شهید استان تهران در سال آینده خبر داد.

عبدالله مرتضوی صبح سه شنبه ۴ خردادماه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان قرچک بیان کرد: همراهی و همدلی مسئولان شهرستان قرچک با خانواده‌های معظم شهدا قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین شوراهای فرهنگی در سطح کشور ، استان‌ها و شهرستان‌ها می باشد که اتخاذ تصمیمات راهبردی و اجرای مصوبات این شورا، هم‌اندیشی و همت همه دستگاه‌ها و نهادها را می‌طلبد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران افزود: با سرعت گرفتن اجرای قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، تفاهم‌نامه‌هایی با شش وزارتخانه برای ایجاد اشتغال و تأمین مسکن و ‌… منعقد شده است.

مرتضوی خاطر نشان کرد: ۲۳۰ هزار شهید در کل کشور در بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای پرونده هستند و ۹۳ هزار وصیت‌نامه از شهدای والامقام در دسترس است.

این مقام مسئول تصریح کرد: ۳۲ هزار شهید متعلق به استان تهران جزو افتخارات و برکات این استان است که برای بزرگداشت مقام این شهیدان، برای اولین بار کنگره بزرگ شهدای استان تهران در سال آینده برگزار می‌شود و نشست تبیین برنامه‌های این کنگره نیز تشکیل خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران گفت: ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌ها می‌توانند برای این کنگره در قالب اقدامات خلاقانه فرهنگی نسبت به معرفی بهتر شهدای شهرستان بخصوص شهدای شاخص منطقه اقدام کنند.

وی یادآور شد: پیگیری‌های لازم برای ساخت مجتمع توانبخشی و ورزشی و اجرای طرح ملی مسکن ویژه خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از اقدامات خوب قرچک با حمایت‌های فرماندار شهرستان است که جای تقدیر دارد.

مرتضوی عنوان کرد: همچنین اعطای بخشی از نمره ارزشیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان به بنیاد شهید و ایثارگران، علاوه بر اینکه خشنودی شهدای گرانقدر و خانواده‌های معظم این عزیزان را در پی خواهد داشت، منجر به همدلی و تعامل بیشتر بین مسئولان با خادمان شهدا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها