تاریخ انتشار : شنبه 23 اکتبر 2021 - 21:35
کد خبر : 13239

یادمان شهدای نیروی دریایی ارتش در اردبیل رونمایی می‌شود

یادمان شهدای نیروی دریایی ارتش در اردبیل رونمایی می‌شود

ایسنا/اردبیل نماینده نیروی دریایی ارتش در استان اردبیل گفت: تا پایان امسال یادمان شهدای نیروی دریایی ارتش در میدان سینای اردبیل به بهره برداری خواهد رسید. ناخدا یکم دریادار علی شکری در جلسه کمیته ارتقا کیفیت سیما و منظر شهری در اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه استان اردبیل

یادمان شهدای نیروی دریایی ارتش در اردبیل رونمایی می‌شود

ایسنا/اردبیل نماینده نیروی دریایی ارتش در استان اردبیل گفت: تا پایان امسال یادمان شهدای نیروی دریایی ارتش در میدان سینای اردبیل به بهره برداری خواهد رسید.

ناخدا یکم دریادار علی شکری در جلسه کمیته ارتقا کیفیت سیما و منظر شهری در اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه استان اردبیل شش شهید والامقام نیروی دریایی دارد، مصمم هستیم تا یادمان شهدای نیروی دریایی را در میدان سینای اردبیل تدارک دیده و به بهره برداری برسانیم.

وی تصریح کرد: با همراهی شورا و شهرداری و راه و شهرسازی استان زمینه این کار فراهم می آید تا در میدان سینای اردبیل در کنار یادمان شهدای نیروی دریایی، سردیس ناخدا هوشنگ صمدی فرمانده تکاوران نیروی دریایی را که نقش موثری در فتح خرمشهر داشتند، در این میدان نصب شود.

نماینده نیروی دریایی ارتش در استان اردبیل گفت: استان اردبیل باید به وجود چنین فرماندهان دلاوری افتخار کند که به رغم اصرار صدام حسین برای آزادسازی سه روزه خوزستان و خرمشهر این فرمانده دلیر کاری کرد که اهداف صدام خبیث به ثمر ننشیند.

شکری افزود: در استان اردبیل شش شهید نیروی دریایی، هشت جانباز و 32 خانواده نیروی دریایی حضور پرافتخاری دارند که ما در نمایندگی نیروی دریایی ارتش در استان سعی می کنیم به این خانواده ها و بازنشستگان ارائه خدمات کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: نمایندگی نیروی دریایی نسبت به جذب و استخدام نیروهای جوان به این مجموعه تلاش می کند که انتظار داریم با انگیزه مضاعف نسلی شایسته در نیروی دریایی تربیت و تحویل جامعه شود.

شکری اضافه کرد: از همکاری خوب اداره کل راه و شهرسازی استان در برگزاری جلسه کمیته ارتقا کیفی سیما و منظر شهری قدردانی می کنیم که با تمام وجود سعی کردند در رفع مشکلات فنی این میدان و زمینه سازی برای نصب المان و یادمان شهدای نیروی دریایی ارتش کمک کار ما باشند.

نماینده نیروی دریایی ارتش در استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم تا پایان امسال زمینه خوبی فراهم آید تا ما بتوانیم این المان را در شهر اردبیل نصب کرده و به افتخارات این خطه بیفزاییم.

 

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها